Hei! Mulla on sellane ongelma et tuli toi BFBC2:sen päivitys ladattua jonka mukana tuli BFBC2 Vietnam versio nii ku yritän pelata esim. Singleplayeriä nii peli käynnistyy ja kaatuu saman tien. Mikä on ongelmana. WIN XP ATI HD4870 Intel Core 2Duo E6600 2.4GHz 4 Gb RAM
No BC2 singleä mutta pää valikossa lukee myös Vietnam ja vaikka painais vain singleplayeria ja käynnistää pelin nii kaatuu
onko kukaan törmänny seuraavanlaiseen ongelmaan?: pelaan ps3 bad companyä netissä ja nyt on alkanut käymään niin, että liittyessäni peliin kaikki saamani upgradet yms nollaantuvat ja joudun ikään kuin aloittamaan alusta. Erän jälkeen saamani pisteet eivät kerrytä pistesaldoa, vaan mittarit näyttävät että olen miinuksella. kaverillanikin on käynyt näin ja en usko, että nettiyhteydessä on mitään häikkää kun peli muuten toimii hyvin.
Samanlaista ongelmaa on ollut PC puolellakin. Mut kaikki on kyllä ilmestynyt takaisin,paitsi vieläkin joillakin servuilla unlockit on kadonneet.
Itelläki oli tuollaine ongelma. Itellä jäi kyllä tuo leveli juttu, mutta aseet hävisivät ja seuraavana päivänä ku käynnistin pelin niin kaikki oli takaisin. Ongelma oli et EAn servut olivat alhaalla.
Ton takia itekkin vähän lopetin. ei tullu lvl 18 jälkeen kun nollasi 1lvl mitään takaisin parinkaan päivän jälkeen
joo kyllähän se syö vähän pelinautintoa kun aina joudut aloittamaan "alusta"... saisivat kyllä tehä jotain ongelmalle, itselläni käy niin nykyään ihan millä serverillä tahansa
Itellä kans sekoilee boxilla pelatessa noi statsit. Välillä näyttää et ei olis mitää unlockattu mut sit menee pelaa ni ne on kuitenki ^_- Jotai sekoilee noi servut vissii
Pelatkaa PC-versiota ja välttykää tältä. Mullekin joskus herjataan etusivulla että oon rank 0/1 mutta peliin mentyä on taas oma level takasin.