Battlefield II ja all-seeing eye ???

Discussion in 'PC:n pelit' started by petu78, Sep 17, 2005.

1. petu78

petu78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli muistan hyvin ku pelasin all-seeing eyen kautta moninpeliä battle ykkösellä niin sillon ku klikkas serveriä peli käynisty ja meni suoraan itse peliin,, mikäs juju täs kakkosessa on ku klikkaa niin peli lähtee kyl päälle mut jää sit siihen valikkoon mis pitää kirjautua sisään onlineen. eli saaks tän kakkosen sillein et se lähtee suoraan sinne ip-osoitteenseen mihin yritän päästä. ps.meniköhän vaikeeks :)

2. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
    mielestäni all-seeing eyen kautta ei voi mennä suoraan peliin.
    Edes gamespy:n kauttakaan ei vähän aikaa sitten päässyt, mutta en tiedä tämänhetkistä tilannetta.

tuo saattaa johtua siitä, että aina on pakko kirjautua tunnuksella ennen kuin pääsee pelaaman..

3. Juho83

Juho83 Member

Trophy Points:
    16
    all seeing eyessä on sellanen juttu että kun klikkaa servua mihin haluaa mennä niin peli käynnistyy ja tulee se kirjautumis ikkuna. siihen kun painaa vaan login niin sen jälkeen joinaa servulle... jos ei joka kerta jaksa kattoa niitä intro videoita niin kannattaa poistaa EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Movies kansiosta niitä videoita... iten jätin sinne vaan menu.bik ja menu_loggedin.bik filut...

4. petu78

petu78 Regular member

Trophy Points:
    26
    mut mihin häviää se servu mihin olen yrittänyt joinata ineen all eyen kautta? siis meinaan ku avaan all eyen ja sit olen tallettanut sinne epcgamin.com.sta imutetut server-listan. saan vaan tän perinteisen bf2 netti listan. eli mihin katoaa ns.private servut minne yritän mennä`?

Share This Page