Mitä tehdä kun yritän mennä pelaamaan ja rupeaa päivittämään niin rupeaa valittamaan tämmöistä An error occured :Failed to download patch file. NEUVOKAA MUA =D =D =D
KAtos, noh kaipa sitä vielä joskus oppii lukemaan. Tuommosen löysin pikasen googlauksen avulla. Kokeile ellet oo jo kokeillu Just go to recent in the exec at run and delete the bfp4f update file .log E: Vois sen ohjeenki pistää ni helpottais kummasti
Oppii oppii, meillähän on nykyään jopa suhteellisen tasokkaat koulut Mutta tuota, tuon umrejin jutun pitäisi toimia, en ainakaan itse keksi muuta
Menet sinne pelin kansioon ja etit sieltä tiedoston "bfp4f update file .log" ja poistat sen. Näin itse sen tajusin ja selkeytettynä se on noin.
Poista se Battlefield play4free addon selaimestasi. Sen jälkeen suljet selaimen, sitten käynnistät selaimen järjestelmänvalvojana. Eli ennen käynnistystä klikkaat selaimen pikakuvaketta hiiren oikealla napilla ja ominaisuudet -> yhteensopivuus -> suorita järjestelmänvalvojana. Ja sitten kokeile uudestaan.
No minä sitten kun tein tyypin sinne niin sit huomenna aamulla unohdin salasanan no asiaan siis sit yritin tehä uutta tyyppii mut se kyllä hyväksys nää sähkö posti jutut ja nää mut sitku se password niin se ei hyväksynyt mitään salasanoja Ja tein ne juuri ohjeideen mukaan oisko teillä ehdotuksii salikses?