Olen päivittänyt pelin 1.02 eli uusimpaan versioon. Näyttys Ati Radeon 9600 pro 128mb, Näyttiksen ajureireita olen kokeillut 4.7 catalystia ja omega ajureita. Peli kaatuu lähes aina, vähän ajan kuluttua siitä kun on liittynyt peliin. Niin luin että 1.02 patchin pitäs auttaa kaatumis ongelmassa, mutta toisin kävi.
Se vähän vaihtelee. Joskus peli kaatuu työpöydälle niin, että tulee tälläinen ilmoitus: joku "VCUP" on nollannut grafiikkamoottorin. En muista tarkalleen mitä virheilmoituksesa sanotanaan. Sitten joskus kone käynnistyy kokonaan uudestaan tai silloin tällöin kone jumahtaa paikalleen pelissä ja äänet samoin, jää siis jauhamaan samaa 1 sekunnin toistoa. Myös runtime erroria tietokoneeni on tarjonnut. Huomasin tuossa vähän aikaa sitten, että myös C&C generals pelissä on koneellani samantyylisiä ongelmia. Pelit jumahtaa paikalleen, tai kone käynnistyy itsestään. Olikohan siinäkin vielä runtime error joskus. Kortti on vähän yli puol vuotta vasta vanha. Mitenkähän sen voisi testata toimiiko se tuuletus tarpeeksi hyvin?? Onko jotain ohjelmia tai muuta millä sitä voi tutkia? Ps. Näyttäisi ainakin tuo näytönohjaimen tuuletin pyörivän ihan hyvin.
Jos se näyttiksen tuuletin puhaltaa ilmaa että sen ilmavirran voi tuntea niin kyllä se yleensä pyörii tarpeeksi. Onko VPU recovery pois päältä ATI:n asetuksista?
Päällähän tuo näyttää olevan. Ruksit molemmissa kohdissa. Ja tuntuu siinä tuulettimen edessä viileä ilmavirta.
Se on normaalisti siinä 8x, mutta jos sitä pudottaa vaikka siihen 4x ,niin voiko se hidastaa jollain tavalla konetta?
AGP 4x ja 8x nopeusero on pari prosenttia ei käytännössä olematon. Eikä siis vaikuta kuin näytönohjaimeen.
mulla on ollu sama ongelma mutta jostain syystä ruottalais servut ei mulla kaaju niin paljon en tiiä miks kokeile ja mullaki oli uus näytön ohjain mutta silti kaatu joten piti "hankkii" parempi _X_X_X_X_X_[small]osaamaton dceen käyttäjä[/small]
Täynnä bugeja tuo peli, mutta minun ongelma se, että eipä ole tukea 5:4 näytölle. jää pari senttiä puuttumaan oikeasta laidasta??