BattleField1942 ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by philosoph, Jan 12, 2006.

1. philosoph

philosoph Member

Trophy Points:
    16
    [bold]Mulla on ongelma battlefield1942:sen pelaamisessa![/bold] mun kone jumittaa silleen että kun liikutan hiirtä tai peli on päällä niin sekunnin ajan normaali ja sit aina sadas osa sekunnin tökkää.. en tiedä onko se netissä se vika ku tätä on nyt ollu jo toista viikkoa! onko jollakin tähän hyvä ratkaisu?! peli tökkii silleen että polttaa kuvan ruutuun paikoilleen ja sit aina jatkaa sekunnin ja sit taas ja taas tökkii... haluan tuon ongelman pois.. ei oo kivaa ku kesken pelin aina alkaa jumimaan ja sen takia tulee aina tapetuksi.. Kertokaa minulle miten saan tämän töppimisen poistettua??
    [bold]Olen neuvoton![/bold] :(

2. V-kos

V-kos Regular member

Trophy Points:
    46
    Millaisella koneella pelailet?

3. philosoph

philosoph Member

Trophy Points:
    16
    Järjestelmä:
    Microsoft Windows XP
    Home Edition
    Versio 2002
    Service Pack 2

tietokone:
    AMD Athlon(tm)XP 2200+
    1.8 GHz

näytönohjain:
    NVIDIA GeForce6600 GT (uusi näytönohjain,joka on ollut alle kk käytössä)

ei pitäs olla laitteistosta kiinni.. en vain tajua onko se jokin virus vai onko netissä vika ku töppii.. rasittavaa.. onko ideoita? olen kokeillut lähes kaikkea mahdollista ohjelmaa koneen puhdistamiseksi.. AdAware on nyt.. eilen eheytin C:aseman, mutta ei sekään sitä töppimistä poistanu..

Last edited: Jan 13, 2006
  4. philosoph

philosoph Member

Trophy Points:
    16
    jos sulla on [bold]msn[/bold] niin pistätkö osoitteen tähän ni lisään sut ja voit neuvoa [bold]msn[/bold]:än kautta... jos et halua antaa tai ei oo ni voit tietty täski neuvoa :)

5. V-kos

V-kos Regular member

Trophy Points:
    46
    Sen verran tuosta koneesta vielä että paljonko RAM:ia on?

Onko paljon ohjelmia taustalla päällä?

Onko näyttikseen uusimmat ajurit asennettu?

Minkälaisilla grafiikka asetuksilla sitä pelaat? Koita huonommilla grafiikka asetuksilla pelata.

Mikä nettiyhteys?

6. philosoph

philosoph Member

Trophy Points:
    16
    hmm.. oliko niitä RAMmeja vähä yli 500.. mitä se ny tarkallee oli.. jotai sellasta.. suljen muut ohjelmat ku alan pelaamaan.. koneessa on käynnissä olevia prosesseja 36.. en kai mä tiiä noista ajureista.. miten saan ne uudet asennettua? ihan uus toi näytönohjain.. enkä koneista niinkää hirveänä tiedä muuta ku perus tiedot.. ei grafiikka asetuksien muuttaminen vaikuta juuri yhtään tähä ongelmaan.. netti yhteys on 2Mb eli luultavasti tarpeeks tykki.. ku oon muinoin alottanu 512Kb netillä :) niin.. entäs ny..? :)

7. V-kos

V-kos Regular member

Trophy Points:
    46
  8. philosoph

philosoph Member

Trophy Points:
    16
    jos tämä ei sitten toimi ni mitä sitten teen? =) oletko nyt neuvonut sen minkä suinkin pystyt? =)

9. philosoph

philosoph Member

Trophy Points:
    16
    kiitti tuosta ajurin linkistä.. :) oon formatoinu koneeni ja pelaa hyvin =)

10. Alterdu

Alterdu Guest

Tähän väliin vielä että mulla on suurinpiirtein sama kokoonpano ja yllä mainitussa pelissä on mukavat graffa ongelmat tekstuurit ihan sekaisin ja olen ladannut uusimmat nvidia ajurit..sama näyttis ja sama peli jelppiä kiitos!!

11. Alterdu

Alterdu Guest

Jees eiku ronskisti vaan winukka koneeseen uudestaa,ja katoppas pelit rupes taas pelittää!!
    ihmeellistä on elämä ja niin on xp kin..

12. philosoph

philosoph Member

Trophy Points:
    16
    [bold]LoL[/bold].. näihä se on.. mäki formatoin koneeni ni nyt pelaa iha normaalisti :p siistiä.. paitsi että mun lemppari pelipalvelimella on nyt mun pingi yli 200.. ja ne potkii mut aina pois sen takia.. mite moine paska tullu?? onkoha se servun netistä vai omastani kii? =/

Share This Page