Vieläkö löytyy servuja missä porukkaa on vai onko BF2 vienyt pelaajat tästä legendasta.Ehkä pikkasesn turha kyssäri,mutta kaikki pelin omistavat tietävät varmasti,mikä pätsääminen kaikkineen modeineen täytyy tehdä ennen pelaamista. Ei turhaan jaksaisi.
On siihen vielä servereitä. Viimeksi kun katoin, niin briteistä ja ruotsista löytyi eurooppalaisesta näkökulmasta katsoen parhaat serverit. Jos et jaksa asennella peliä patcheineen vielä, niin asenna ensin All-Seeing Eye ja katso sillä löytyykö potentiaalisia servereitä.
onha BF:ssä viel vaikka kuin v***sti pelaajia itekki oon pelannu sitä julkasupäivästä tähä asti.. ei siihe ikinä kyllästy PÄIVITÄ ihmeessä ja tuu vaikka mun klaanin servulle ottaa skabaa
voishan sen lätkiä konelle,mikäs pätsi on nykyään uusin itelläni taitaa olla levyllä joku 1.7? ja desertissä oisko 0.80
Eikös tuossa BF1942:ssa voinut tehdä itsekkin helposti serverin. Eli jos tuntuu ettei sopivia löydy, niin kakkoskone servuksi ja odottelemaan. Kyllä sinne pian porukkaa ilmestyy.
[bold]pykala[/bold].. sun pitää ladata battlefield 1942:een patch v. 1.6.19 ---> se sit pitää päivittää 1.61b versioon toi v. 1.6.19 on jtn 265mb kokoinen, mut toi 1.61b on vain about 6mb
jeps jeps,löytyskin kaikki pätsit levyltä,paitsi toi pikkanen,DC final on latauksessa ja pian asennettu,minkäs nimisiä servoja teidän killalla on?
killalla? =D you are speaking total pig-germany.. jos meinasit että tiedänkö hyviä servuja tai jtn ni meidän klaanin servu on TOSI hyvä.. meijän clan servu: [bold]1st Ranger Battalion - Europe IP: 83.98.146.196:14567[/bold] ei muutaku sinne vaan tuu pelaan millo ikinä haluat pelata aina ku ite pelaan battlea ni pelaan tuolla servulla.. mun pelinimi on |1Rb|philosopher.. tervetuloa messiin! millä nickillä pelaat? =)
Niin no muistaakseni se onnistuu myös samalla koneellakin, mutta vaatiihan se sitten koneelta enemmän tehoja eikä voi olla 'dedicated'. En ole aikoihin enää BF1942 pelannut, sillä 'haksahdin' BF2:een ja SF:ään.
En kehannut heti töitten jälkeen hyökätä koneel,kun toi perhe vaatii kanssa aikaa,huomen illal varmaan vois tulla kattelee
joo pitänee katsella.. mut tuuha sit meijän servulle eipä se mitn ettet päässy tänää, en vaa tienny sitä että olit töissä