ostin bf2 ja kun alan pelaa multiplayerii pystyn pelaasitä 1-10 min, sitten tulee teksti *your connection to the server been lost* mistä se johtuu palomuuri kunnossa,näytön ajurit kuosissa koneen tehot riittää todella hyvin ja olen laittanut sieltä options valikost sen 256 jtn jutun lanit systemin tilalle sit olen ladannut kaikki päivytykset. nyt alkaa v*tuttaa ku ei skulaa mitenkään! voisiko joku viisas kertoa mitä teen et pääsen hakkaa bf2 oikein urakalla kiitos
hae päivitys. 1.03 on uusin vasta tullu mutta mulla oli sen kans ongelmia. tai ollu ko on edelleen ei toimi koko peli enää ko se ei asenna sitä loppuun. 1.02 autto tuohon sinun ongelmaan ja ku valittet servun ota semmoinen missä on pienet pingit
joo on sekin jo mut vittu ku se valitta sitä heövetin your connection shittii! nyt alkaa menee jo hermo ku ei pääse pelaa
kone ei lämpene liikaa se on iha tarpeeks tykki, netti on joku ööööö venaas tota joku 525 jtn tommost mu kone o liitetty faija koneesee nii mut se on joku welhon 525mt tjn sinne päi
Kaapelimodeemilla on tuota ongelmaa esiintynyt, en tiedä auttaako siihen esim. pelin asetuksien tai MTU arvon muuttaminen.
http://www.tweakhound.com/xp/xptweaks/supertweaks9.htm tuossa pari ohjetta nettiyhteyden tweakkaamiseen.