BF2 ongelma!

Discussion in 'PC:n pelit' started by kalmari90, Jan 19, 2006.

1. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko BF2 mahdollista vaihtaa accountin salasanaa??? Kun yritän kirjautua accountillani se valittaa salasanastani kun laitan retrieve accountsiin sähköposti osoitteeni ja salasanani pääsen sisään mutta alhaalla lukee account namessä XGAHI:KL joka ei todellakaan ole minun account name. Ihan kuin joku olisi pöllinyt mun accountin koska salasana ja s posti ovat samat ainoastaan account name on eri ja pisteitä tolla XGAHILLA ei ole ollenkaan eli se ei oo mun acco kosk mul on reilu 7000 pistettä enkä kyl ala tekee uutta accounttia!

2. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    koita kirjautua sillä accountilla tuonne -->http://www.bf2tracker.com/

3. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyl sielt molempien nikkien statsit löytyy et näkee paljo pojoi, mut mis siel voi kirjautuu sisää sil bf2 accountil? siihen log in kohtaan ku laittaa kumman tahansa accoun namen ja passun ni valittaa et on väärii...mut eiks tonne pidä rekisteröityy eriksee et pääsee sisään?

4. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    jossain vaiheessa rekisteröintiä kysytään player ID:tä, mikä näkyy BFHQ-sivulla sillä vaan voi tsekata toimiiko tili..

ainiin kun et pysty kirjautuun niin et näe ID:tä. Kokeile piruuttas tehdä uusi tili ei se vanha sieltä mihinkään katoa. Sitten ainakin näet saako pelisi yhteyden EA:lle.

Last edited: Jan 19, 2006
  5. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä pystyn pelaamaan jos teen uuden accountin mutta ei siinä oo mitää järkee ku kaikki pisteet lähtee ja pitää alottaa iha alusta...

Share This Page