Moi! Mistäköhän johtuu se, että verkkopelaaminen Battlefield 2:ssa tökkii pahasti koneessani. Kokoonpanoni on seuraava: Perusyksikkö ARC Volante R4L Suoritin 3GHz Intel Pentium 4 530 Muisti 1Gt DDR2 (533MHz) Kiintolevy 200GB 7200rpm S-ATA Näytönohjain GeForce 6600 GT / 128Mt / DVI+TV / PCI-E Optinen asema DVD-RW (16x, Dual Layer, +/-) Äänet 8 ch. 3D (7.1 Dolby) Ethernet-liitän Integroitu 1000/100/10Mbps RJ45 Laajakaistani on 2 Mbit/512 kbit. Peli on alkuperäinen ja minun mielestäni konetehoni pitäisi olla juuri suosituksen tasoinen. Voisitteko auttaa, peli vaikuttaa tosi hyvältä kunhan sen saisi vain toimimaan.
Verkossa pelatessa peli saattaa tökkiä monestakin eri syystä. Kannattaa ensinäkin valita serveri, jonka pingi on mahdollisimman alhainen (useimmat suomalaiset servut). Itse olen huomannut, että jossain tilanteissa virustutka voi hidastaa, jos se skannaa kaiken levyltä luettaessa ja sinne kirjoittaessa 'lennossa'. Kannattaa kokeilla noiden ominaisuuksien disabloimista ja laittaa kaikki imutusohjelmat pois päältä pelisession ajaksi. Mitä enemmän porukkaa kerralla pelaamassa, sitä enemmän dataa kulkee piuhoissa. Kannattaa valita servu, jossa hieman vähemmän porukkaa kerrallaan. Koneesi speksit tuntuvat olevan kohdillaan samoin nettiyhteytesi pitäisi riittää. Tosin lisänopeus ei olisi koskaan pahasta *8).
Pelasin kaverin kanssa battlefield 2 lanissa ja siinä ei ollut botteja eli myö vaan pystyttiin pelaamaan kahdestaan vastakkain. Mistä johtuu kuuluuko tuossa olla botit ??
ptp2, Ei LAN pelissä ole muitakuin siihen peliin liittyneet pelaajat/koneet... Ei siis botteja. Saat kyllä bottejakin siihen, jos haluat. Kannattaa tarkistaa myös hamachi.cc sieltä pystyt pelaamaan verkon yli LANissa, kätevää jos haluaa räiskiä toista ilman omaa servua tai toisten servuille menemistä.
Edottomasti koneessa riittää vääntö pelin pyörittämiseen. Itse teen niin, että menen pelin serveriselaimeen ja asetan pingiksi max 100 ms, jonka jälkeen kaksi refreshiä peräkkäin. Tällöin yleensä löytyy muutama pelattavakin servu.
Mistäs johtuu jos pelin multiplayer valikko pätkii pahasti? jos yrittää päivittää serveri listaa ja liikkua siinä niin pätkiminen ottaa todella hermoon.
sama täällä, hermo menee mutta kuuluu vielä ainakin valitettavasti pelin ominaisuuksiin, 1.02 patch vähän paransi valikkotoimintoja, anyway hieno peli!
joo hyvä peli on, mutta mielestäni voisi laittaa pelin tulemaan vasta sitten kun perusasiat toimivat kunnolla. todella ärsyttävää tuo.