Kun käynnistän battlefield niin kone ilmottaa hetken kuluttua, että Eli siihen tulee se wintoosan virhe raportti en tie mistä johtunee tämä olen koittanut asentaa peliä uusiksi, mutta turhaan ei auta sekään. ONKO KELLÄÄN MITÄÄN MILLÄ VOISIN SAADA APUA TÄHÄN VAI MENEEKÖ KOKO WINDOWS UUSIKSI??
Pistetään Hepefin winkkari uusiksi, kun keritään. Vaikka ei se voi olla ainut vaihtoehto. edit. jäänyt lauseet kesken.
Näytönohjaimen, piirisarjan ja äänikortin ajurit kannattaa päivittää aluksi. Mahdolliset ylikellotukset pois käytöstä. BF2 pelaamista kannattaa jatkaa vasta sitten kun tuon 1.4 patsi tulee virallisesti ulos =)
Eipä auttanut formatoiminen tai ajureitten päivitys. Tässä vaiheessa tarvi turvautua cräckiin. Tässä tapauksessa sen on syytä olla sallittua, kun muuten ei saanut AITOA peliä toimimaan...
Mitäs tuo noin niin, kun yritän pelata ja PB heittää jonkun ajan päästä pelistä pellolle. Herjaa tollasta --> Corrupted File/Memory. Missä vika? edit: tossa jossain ketjussa olikin juttua tästä. Eli varmaan johtuu sittenkin (ehkä) tosta cräckistä. Tarvii vielä ajella memtestikin.
Muistaakseni minulle tuli samanlainen virheilmoitus siinä vaiheessa kun olin ajanut pätsin, mutta en ollut muistanut muuttaa bf2.exen nimeä oikeaksi. Eli käytän yleistä tweekkausta, jossa bf2.exe nimi muutetaan esim. bf22.exe:ksi. Pitäisi parantaa surituskykyä jonkin verran. Nyt sitten ajoin pätsin ja se osittain epäonnistui. Jos käytät samaa kikkaa tai ajoit pätsin kräkätyn (hyihyi) exen päälle niin huonostihan siinä käy.
Luulen että johtuu cräckistä toi ongelma. Pätsi asentui ihan hyvin ja normaalisti. Cräcki lähtee samantien roskikseen, kun saan jotain hyviä neuvoja, että miten saan ton pelin toimiin. Kuten jo aikaisemmin sanoin, niin peli ei käynnisty ollenkaan ja HUOM!! peli on aito. Olisko tolla näytönohjaimella mitään osuutta siihen, että peli ei käynnisty??? N-ohjain on geforce 9200v+ 256MB. Memtesti on ajelemassa tossa ja katsotaan onko muisteissa mitään vikaa. Tosin en tiedä millainen testi toi on, kun se ajetaan windowssissa.
Eikä auttanut vaikka pisti wintoosan uusiksi voi olla että tässä uudessa painoksessa on jotain vikaa.
Siis näytönohjain mikääh?!?Itsellä oli Radeon 9200 eikä peli toiminut.Jos sulla on näemmät kans toi ysikakssatanen niin yllätys jyllätys se ei toimi.
Onkos nyt varma että näyttiksesi on "nvidia geforce 9200v+" ? Google-setä ei tuollaista löytänyt, ainoa sivu koko haulla oli tämä sinun viestiketjusi, eikä tietääkseni nVidialla ole 9200-sarjaa. Mistä siis tämän tiedon näyttiksestä katsot? Ja ettet vaan sekoittaisi tuohon Radeonin 9200-sarjaan?
Se on palit nvidia geforce 6200v+ -256mb/ddr2 -native AGP -TV-OUT/DVI -HDTV Support tommone kirjotan nää tästä paketin kyljestä.