morjes mä vasta tänään tulin tänne mut ostin kanssa tossa tän bf2 viime viikon aikana ja nytte oon sitä koittanu saada toimimaan ja siin mulla ei ois enää muuta kun et just ku oon menossa normaaliin peliin eli en siis tonne online peliin ni vähän aikaa sen bf2 kuvan jälkeen näkyy musta ruutu ihan normaalisti ja sen jälkeen kuuluu vaan yks ääni ja bluescreen tulee oon koittanu vaikka mitä mut mikään ei tunnu auttavan ja haluisin niin kipeesti päässä pelaan =/
mä oon kyl hakenu sihen sen yhen päivityksen minkä löytää sieltä upgrade kohasta mut lämpöjä en oo kattonu :/
Tuohan voi johtua niin tsiljoonasta eri asiasta. Onko ongelmia muissa peleissä? Näytönohjain voi kenkkuilla yms., kuten allekirjoittaneella. Bf2 on kuulemma raskas peli, joten minkälainen Pc? Myös huollon iänikuinen kysymys: "Kuinka tehokas poweri sulla on ja mikä näytönohjain?" voi myös olla ajankohtainen.
Mulla on Ati Radeon 9600 Series AGP (0x4150) no ei mulla muissa peleissä ole ollu ongelmia kun näissä battlefieldeissä et niitä aina pelatessani on tullu välillä bluescreen mut vietnam eroaa bf2 ongelmista sillein et siinä se teki jotain tiettyä mappia ladatessa bluescreeniä ja ja bf2 tekee sillein et en pääse edes alkuvalikkoon =/. Mun prossu on = AMD Athlon(tm)XP 2600+ 2.08 Ghz,512 MB RAM
Pikkuveli pelaa tuota BF2-peliä 9600XT, 2000+, 512 Mt kokoonpanolla, eli siitä tuskin on kyse ettei tehot riittäisi. Kehottaisin ensimmäisenä laittamaan uudet ajurit näyttikselle, jos et ole vähään aikaan vaihtanut. https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27
Itse jouduin uusimaan näyttiksen GF 6600 Gt 128 mt korttiin kun entinen Ati 9200 ei tukenut jotain Shaderia. Sitten kun pääsin peliin niin peli lagasi pahemman kerran joten ostin lisää muistia eli nyt sitä on 1 G ja pätkiminen loppui siihen . Tietysti jos pelaajia alkaa olla paljon ja joillakin pingi pyörii 300 pahemmalla puolen on havaittavissa viivettä. Poweri mulla ei ole kuin 300w mutta onhan tuo riittänyt. Powereissa pitäisi luottaa ns. hyviin merkkeihin koska kaikkien ilmoittamat watit ovat todella yliampuvia!!!! Prossuna pyörii Amd Athlon 2500+ Käy imuroimassa myös uusi directX 9C . Punkbusterin linkin joudut myös hakemaan ja sijoittamaan se bf2 pb kansioon jolloin se automaattisesti käy hakemassa päivitykset . jos ei näin tee sinut kikataan ulos. Sinuna ostaisin uuden näyttiksen jos tuo kerta ennenkin on tehnyt tuota.Entinen kyllä menee äkkiä ,ainakin itsellä kävi näin. Ja jos päädyt Ge forceen niin GT sarja on hinta/laatu suhteeltaan mun mielestä paras.