BF3 yhteysongelmat (PS3)

Discussion in 'PS3' started by Dreamtale87, Jan 11, 2012.

  1. Dreamtale87

    Dreamtale87 Member

    Joined:
    Jan 11, 2012
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tervehdys.

    Yritän etsiä BF3 yhteysongelmaani ratkaisua, mutta en ole sitä vielä löytänyt.

    Elikkä minulla on ongelma pysyä BF3 moninpelissä servereillä/ taikka päästä edes servulle sisää, 3h pelin aikana saattaa yhteys kadota n.10 kertaa.
    "Vika viestissä lukee yleensä yhteys kadonnut EA palvelimelle.." jos putoan pois pelistä.
    "Tai pyytää tarkistamaan internet yhteydet, ja yritä uudelleen." jos yritän liittyä peliin.

    Vikojen aikana yhteydet pelaa loistavasti läppärillä ja myös itse PS3:ssa jos vaikka kokeilee käyttää nettiä..

    Peli on toiminut moitteitta tähän asti ja nyt on viikko kärsitty jo tästä vaivasta. :(
    Onko EA:lla jotain ongelmia vai mistä kiikastaa?

    Netti On DNA laajakaista 10M
    ja yhteys PS3:een on langaton, ja signaali vahvuus on koko ajan yli 90%
     
  2. jandede

    jandede Member

    Joined:
    Sep 7, 2009
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Itselläni oli sama juttu, mutta vain yhden päivän ajan. Sen jälkeen ei ollut enää mitään ongelmia. Meikäläisen netti on kyllä yksi Suomen naurettavimpia virityksiä, myös langaton. Oletko kokeillut asentaa modeemiisi uusia päivityksiä?
     
  3. Dreamtale87

    Dreamtale87 Member

    Joined:
    Jan 11, 2012
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    En ole yrittänyt asentaa. mutta en mä usko että se siinä se vika on, tai no mistä sitä tietää 3kk vanhasta purkista..

    tänään on ollu kans tappelua saman asian kans.. kokeilin sit eri modeemillakin, mutta ei auttanut. mut sit 2h kokeilujen jälkee rupes taas pelaa.. :/ menee nimittäin hermot kohta.. en oo vielä kokeillu et vaikuttaako jos kokeilee suoralla piuhalla että eiois langaton.

    sit kävi myös mielessä että voiko modeemin palomuuri vaikuttaa asiaan mitenkään? mutta jotenkin tuntuu oudolta jos on pelannu jo reilu 2kk ilman moitteita.
     

Share This Page