Kävin lataamassa Edonkeystä yhden pelin ja se on bin tiedostoinen ongelma on, että miten saan toimii.....? Oon kyl hakenu vanhoja viestejä, mutta ei ole tarpeeksi apua... Mulla on Daemon tools, IsoBuster, Fireburn.... Mut miten mä saan toimii sen pelin....? Voisitteko selittää yksityiskohtaisemmin,_jos_ on mahdollista...=) Eli kuvitelkaa, että ootte ite just asentamassa jonkun bin pelin ja sitte vaa kerrotte yksityskohtasesti..... KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Daemon Tools päälle klikkaat sitä Daemon Toolssin kuvaketta kellon vierestä ja valitset Device 0: [x:] No Media ja sit vaan se bini auki. Sen jälkeen pitäs toimia kuten normaali romppu, jos ei toimi, niin tarkistele Daemon Toolsin asetuksia vähän läpi. Ei ole vaikea käyttää, jos vaan viittii vähän.
Joo kun mä asennan ton daemon Toolssin, niin mun kone vetää "tilttiä" Elikkä kun olen ladannut, niin jos painan jotain kuvaketta, niin se lataa sit monta minuuttia!! Missähän vika....?!?!?!? Jos sitä ei saa korjatuks, niin muita tapoja saada peli toimii....=) KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Imuta winrar softa. http://www.rarlab.com/ Shareware:lla kait pystyy purkamaan, jonkin aikaa. Muistaakseni oli ainoa rajoitus..
Joo mulla on se winrar, mut kun mä rupeen purkaa niin seuraavaks tulee se bin. tiedosto..... Ja se Daemon Tools ei oikeen toimi mun koneella..... Niitä muita keinoja....=) KIITOS ETUKÄTEEN!!!
No vaihtoehtoina on sitten esim. CD:n poltto -- esim. FireBurnerilla poltat sen binin (burn image -toiminto tai vastaava) CD:lle.