Bing luikerteli skypen mukana koneesseen

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by bjorri49, Nov 8, 2013.

  1. bjorri49

    bjorri49 Member

    Joined:
    Jul 8, 2012
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kenelle voi lähettää laskun koneen puhdistamisesta. Päivittäessäni skypeä, tuli bing koneeseen. Minun taitoni eivät riitä sen poistamiseen, olen puoli vuotta yrittänyt. Sama tapahtui pöytäkoneessa sekä läppärissä. Normaalit poistotoimenpiteet eivät tehoa. Keskustelupalstoilta olen huomannut, etten ole ainut joka painii tämän ongelman kanssa.
     
  2. sardelli

    sardelli Regular member

    Joined:
    Feb 18, 2013
    Messages:
    195
    Likes Received:
    28
    Trophy Points:
    38
    Jokaisen ohjelman asennuksessa pitää aina katsoa jokainen asennus-ikkuna ja poistaa toiminnot ja ohjelmat, joita ei halua asennettavaksi ohjelman mukana.

    Voit poistaa Skypen automaattiset päivitykset. -> Työkalut > Asetukset > Lisäasetukset > Automaattiset päivitykset > valitse "Poista automaattiset päivitykset käytöstä" > Tallenna

    Internet Explorer > valitse oikealta ylhäältä "Työkalut" -valikosta "Lisäosien hallinta" > "Hakupalvelut"
    - jos Google näkyy listassa > valitse Google ja valitse alhaalta "Aseta oletukseksi"
    - jos Googlea ei näy > valitse alhaalta "Etsi muita hakupalveluita" > valitse Google > "Lisää Internet Exploreriin" > ruksaa "Aseta tämä oletushakupalveluksi" > "Lisää"

    Win8.1 -> avaa "Asetukset" Windows+I -näppäimillä -> valitse alhaalta "Muuta tietokoneen asetuksia"
    -> valitse vasemmalta "Haku ja sovellukset" -> valitse "Käytä Bingiä Internetistä hakemiseen" -kohdasta "Ei käytössä"

    [​IMG]
     
    Last edited: Nov 8, 2013
  3. bjorri49

    bjorri49 Member

    Joined:
    Jul 8, 2012
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Näitä ehdottamiasi keinoja tarkoitin, kun puhuin normaaleista keinoista. Olen osittain saanut bingin poistettuakin, mutta koneeseen on ikäänkuin jäänyt ohjelman juuret, jotka ajoittain ponnahtavat esiin.
    Käytän muuten firefoxia ja käyttis on windows 7.
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,156
    Likes Received:
    1,219
    Trophy Points:
    243
    Jos muu ei auta, niin resetoi Firefox. Silloin poistuvat tarpeellisetkin Firefoxin lisäosat, mutta tärkeimmät tietosi säilyvät.

    Jos haluat resetoida Firefoxin, Paina -> Firefox -> Ohje -> Tietoja ongelmatilanteisiin.
    Avautuneessa näytössä paina "Palauta Firefox alkutilaansa" -ruudussa olevaa Reset Firefox -painiketta. Firefox sulkeutuu ja resetoituu. Näyttöön tulee ilmeisesti joku ilmoitus tehdyistä muutoksista. Klikkaa Valmis ja Firefox käynnistyy alkuasetuksiinsa.
     
  5. bjorri49

    bjorri49 Member

    Joined:
    Jul 8, 2012
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitokset 1pertti erinomaisesta ohjeesta. Olen kysellyt eri keskustelupalstoilta samaa asiaa useamman kuukauden, mikään ei ole toiminut ja nyt sinä kerroit ohjeen jolla ongelma poistui muutamassa sekunnissa. Kiitos vielä kerran.
     
  6. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,156
    Likes Received:
    1,219
    Trophy Points:
    243
    Mukava kuulla, että korjaantui. Ja kiitos palautteesta.
     

Share This Page