Terve, minulla oli tässä aika kauan sellainen onglema että ainanku käynnistin koneen niin windows joskus tunnisti kiintolevyn ja joskus ei. Viime viikolla windows ei alkanut tunnistaa kiintolevyä ollenkaan eikä vieläkään. Olen vaihdellut kaapeleita ja Biossissa pääsen flash2 avulla tutkimaan kiintolevyn sisältöä eli kiintolevy ei pitäisi olla silloin rikki eihän? Minulla on 3 kiintolevyä ja 1 on jaettu kahteen osaan vaikkei se mitenkään liity nyt tähän ongelmaan, ja biossissa näkyy 3 kiintolevyä + DVD, mutta 2 niissä on sama nimi joten en ole varma onko se jaettu kiintolevy vai onko minulla 2 samanlaista kiintolevyä. Muttakun irroitin yhdestä kiintolevystä sata johdon niin se hävisi sieltä listasta, siis se toinen samaniminen joten minulla pitäisi olla 2 samanimistä kiintolevyä? Ja kone käynnistyy normaalisti ja kun mene oma tietokone nii siellä ei vaan näy sitä kiintolevyä ja laitehallinnassa on kans 3 levyasemaa 1 samsung ja 2 WDC WD500AAKS... kiintolevyä eli samat mitkä on myös biossissa. Onko kellään mitään hajua missä voisi olla vika miksi Windows ei tunnista sitä, taino kait se tunnistaa jos se näkyy laitehallinnassa vai miten on? mutta kummiskin ei tule näkyviin omiin tietokoneisiin ja pikakuvakkeet jotka minulla on sieltä kiintolevyltä niin jos sellaisen aukaisee nii ei löydä. Taisi tulla vähän turhan pitkä viesti, mutta noh väliä.
Ainiijoo toi oli levynhallinta. Levynhallintaki löytää kiintolevyn ja sanoo et kunnossa. Ja windows oli Windows 7 ultimate 64bit. service pack 1
tuossa kuva, se on toi millei ole nimeä ja Levy 1, ja kun klikkaa oikeella painikkeella tuosta nii eivoi painaa "avaa"
Okei sain toimimaan. Vaihdoin vain kiintolevyn kirjaimen, kun sitä ei näköjään ollut. Kiitoksia paljon