HEI Olisikos jollakulla tietoa/ kokemusta SABERTOOTH 990FX:ästä? Olen ajatellut päivittää biossin koska jotkut pelit eivät kuulemma toimi muutoin. Prosessori on nimittäin amd:n FX 8120. jos saisin melko tarkat ohjeet jottei amatööri riko konettaan. Kiitos.
Lataa tuolta uusin bios. Sen asentamiseen on parikin kikkaa, itse olen käyttänyt Asus update ohjelmaa joka on todella yksinkertainen. Lataat sen tuosta linkistä, asennat, käynnistä ohjelman ja sitten sen kautta päivität biosin sillä tiedostolla jonka latasit asuksen sivuilta. Ei voi oikein helpommalla päästä. Ohjelman käyttö on ihan yhtä helppoa kuin minkä muun tahansa ohjelman.
Asus Update -ohjelmaa käytettäessä voi näppäimistö ja hiiri lopettaa vastaamasta välittömästi BIOS-päivityksen jälkeen (eli et voi painaa mitenkään käynnistä uudelleen -nappia). Otat vaan näppiksen ja hiiren johdot irti koneesta ja pistät takaisin kiinni, niin lähtevät toimimaan.
muuten hyvä, mutta tuo asus update-ohjelma ei lähde pöyrimään tulee pikku ruuta joka sanoo että lakkasi toimimasta (tai jotain sinne päin). ht tp:// finn ish.feedbu rner.es/ lv/group/vie w/kl58824/ ASUS_Upd ate_Utility. htm (yhdistä niin saat linkin) onkos tuo sama ohjelma eripaketissa. Tää lähtis toimimaankin.