Netti 8/1, Mistä johtuu sellanen että kun lataan esim. 4 torrenttia samanaikaisesti, latausnopeus on noin 100-200kB/s - sitten kun poistan noista 3 niin latausnopeus sillä yhdellä torrentilla nousee sinne 800-900kB/s.. Sitten kun lisäsin nuo kolme jälleen geimeihi niin latausnopeus tippui jälleen sinne 100-200kB/s nurkille.. Johtuuko se jostain etten saa ottaa kuin tietyn verran yhteyksiä muihin lähettäjiin, niin jokaiselle lataustorrentille jää 1/4 yhteyttä per torrent max yhteyksistä.. Kun taas yhtä ladattaessa olisi kaikki yhteydet sillä Yhdellä..? Kiitos!
1+1=2 Melkeimpä vastasit itse kysymykseesi. 1 lataus kerrallaan-> se saa kaiken kaistan eli sulla se 800-900kb/s. 4 latausta-> niille kaikille jaetaan se max. lataus, eli tuloksena on pakostikkin hitaammat nopeudet.
Ei Ei EI.. En ole tyhmä.. Tarkotan näin rautalangasta vääntäen: ===== 4 latausta - 50kB/s + 50kB/s + 50kB/s + 50kB/s = 200kB/s ===== 1 lataus - (ei 50kB/s vaan) 800kB/s ===== Sit ku lisäsin ne 3 takasi, tippui KOKONAISNOPEUS 200kB/s Ja anteeks jos oli epäselvä tuo eka viesti.. Mut tän pitäis valaista hiukan tätä mun touhua..
Onko nämä oikein? Yhteys - [x] käytä DHT-verkkoa [X] käytä NAT/Palomuuri -asetusta jos Windowsin palomuuri / ICS on käytössä [ ] käytä UPnP porttikartoitusta [ ] vapauta NAT/palomuuri lopetettaessa [x] server mode support more connections but can't set precise rate [x] protect against ARP cheating attack from LAN BT download - [x] [x] [x] allow task access P2PCache server while download [ ] [x] Aseta vertailulaskenta alhaiselle prioriteetille Blocked lukee ja keltanen pallo..
Voisiko se johtua F-Securesta? Tarvitsenko F-Securen palomuuria jos windowsin on käytössä, kumpaa suosittelette vai molemmat? Sit ohjeita miten F-Securen palomuuri saadaa toimimaa BitCometin kanssa
BitCometin alapalkin oikeanpuoleinen pallukka pitäisi olla vihreä kun lataa torrentteja. NAT-ongelma p2p-ohjelmissa http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/587176
mitä ihmettä asetin latausnopeuden 60kB/s ku se oli 90kB/s, nii latausnopeus pomppas 400-500kB/s ?? Mihin se ny pitäis oikee säätää???
Joudun nyt lataa tavaraa pelkästään Windowsin palomuurin turvin.. kiitos avuista vaan juu, tais olla sellane ratkasu nyt tällä kertaa että mulla oli vaa liikaa tavaraa jaos joku 30 torrenttia.. Otin ne kaikki pois niin nopeus pomppasi 750kB/s.. eli olisi kiva jos joku kertoisi "f-secure anti-virus client security 5.52" ohjeet mitä pitää tehdä et sen Palomuuri toimii BitCometin kanssa
Niin on.. Kysyn nyt näin kun en jaksaisi säätää hirveesti, onko haittaa jos ottaa F-Securen palomuurin pois ladattaessa torrentteja? Ongelma ilmeni kun asensin F-Securen uudelleen hukattuani Backwebin Spybot SD:llä - ilmeisesti luuli sitä haittaohjelmaksi..
F-Secure Anti-Virus Client Security > Internet-suojaus > Toimisto (oletuksena on Koti). > Internet Shield > Office (oletuksena on Home). Palomuuri (modeemissa/reitittimessä tai palomuuriohjelma) on aina oltava päällä kun tietokone on kytkettynä internettiin. Jos et saa F-Securen kanssa p2p-ohjelmia toimimaan niin poista sen asennus ja asenna koneeseen ilmainen Avast! ja käytä Windowsin palomuuria (tai asenna ilmainen ZoneAlarm).
Ahaa se oli siis siitä kiinni kun mulla oli Koti asetettuna, itse ei enää muistanu että sellanen piti olla säädettynä.. Mutta tosiaan tuli taas eteen kun asensin tuon uudelleen.. (toistaiseksi toimii) Kiitos nyt paljon!