oon aika surkea näissä torrent ohjelmissa mutta miks mun bitcomet lataa jotain 2 kt sec vaan voisko joku neuvvoa?
Kyllä se syy on muualla, kun sun Cometissa. Tarkista nyt ensiksi, onko torrentilla jakajia. Mm. Piratebayssa se on enemmänkin sääntö, että torskat hyytyy, kun jakajat häipyy. Kirjaudu sellaiseen trakkerisivustoon, missä ratio ratkaisee. Alkaa hommat toimia. Toki tuohon hitauteen voi olla vaikka mitä syitä, mutta kun annat niin niukasti tietoa... eikä kukaan täällä liene mikään meedio.
1. Muistaakseniin jotkut trackerit on bannannut ton clientin. Joten vaihda se vaikka uTorrenttiin. 2. Montako jakajaa/lataajaa sillä torrent filulla on? 3. Onko portti auki? Entä NAT?
Muistaakseni monet trackerit on bannannu vain 0.60 version. Uusimmista en tiedä, mutta vaihtaminen µTorrent:iin, niinkuin aiempi tuossa jo sanoi.
bitcomet 0.60 bannittu itse käytän 0.61 ja toiminut aina ja hyvin suotta utorrenttia tyrkyttää koska comet on kanssa yhtä hyvä tässä tapauksessa toden näköisesti ei vaan ole seedajia tarpeeksi
mulla ei toimi utorrent sen takia käytän bitcometia. utorrent ei ala lataamaan yhtään mitään ei saa kuulemma yhteyttä johonkin