minulla on a-link rr24 modeemi ja haluaisin saada toimimaan bitcometin kunnolla. siellä alareunassa palaa keltainen valo. jos joku osais auttaa nii se olis hyvä juttu. sain sen korjattua vihreeksi mutta heti seuraavan kerran kun käynnistin niin se oli taas keltainen. että mitä pitäisi tehdä että sitä ei tarvisi aina joka kerran jälkeen muuttaa?
Tarvitseeko sen olla vihreä valo? Mun ZyXelissä on neljä valoa, jokaiselle koneelle. Ja niissä palaa oranssin keltainen valo kun kone on yhteydessä.
Käytä hakua. Tostakin aiheesta on monia keskusteluita että miten tehdään porttiohjaus RR24 modeemiin. Esim. tässäkin keskustelussa.
olen tehnyt tuon a-linkin sivulta tuon jutun mutta kun käynnistän uudestaan koneen niin se häviää. ja tuota portforward juttua en tajua. mitenkä sen saisi niin toimimaan ettei sitä tarvitse joka kerta erikseen a-linkin sivuilta käydä korjaamassa?
Tuo on totta että aina kun käynnistää koneen uudelleen niin se asetus menee pois päältä, se on IP kohtainen asetus. Siihenkin löytyisi varmasti helppo tapa, miten sen saisi pysymään mutta itselläni ei ole ollut tarvis koska pidän konetta 24/7 auki.
Mulla on sama purkki, mutta en onnistu saamaan sitä vihreää valoa millään. Kaikki on kokeiltu ja nyt tuli ongelmana etten pääse reitittimen asetuksiin, kun tuo on siltaavana. Kerros mulle miten oot saanu sen vihreeks edes vähäks aikaa? Muistitko tallentaa reitittimen asetuksista (Tools > System Commands > Save All)?
menin sinne laitteen asetuksiin ja sieltä säädin niitä portteja. sitten jossain näissä keskusteluissa luki että pitää pävittää se modeemi niin sitten päivitin ja sen jälkeen se ei sitten enää toiminukkaan. nyt minulla on a-linkin rr44 ja ainakin kun eilen jotain latasin niin vihreä valo palo siellä alhaalla