Eilen koitin ensimmäistä kertaa ladata P2P-verkosta. Ongelmana on,että nopeus on parhaimmillaankin 40kb/s. Olen koittanut seurata täältä löytämiäni ohjeita,mutta esim. zyxelini asetuksista ei löydy ollenkaan "firewall" -optiota,saati sitten asetuksia. -Ei näy firewall optiota- Käytän : BitCOmet 0.84,Zyxel 600 series(660RU-T1),Maxinetti 2M/512 kbps -liittymä. Windows XP,Zonealarm Pro:ta. Olen koittanut.. ohjelmapalomuurista asetukset laitettu hyväksymään bitcometin yhteydet, Zyxelin asetuksista asetettu ohjaus.. Onkohan tämä ohjaus oikein: http://img412.imageshack.us/img412/5011/capture20032007103624fb8.jpg ...? ..SP2:n 10-yhteyden rajoitus asetettu sataan yhteyteen,bitcometista "käytä upnp kartoitusta"->pois päältä..käytettävissä oleva lähtönopeus 90 kb/s ja kuuntele porttia 16203.. Ilmeisesti tuollakin oli merkitystä,että mitä yhteyksiä latauksissa näkyy: http://img85.imageshack.us/img85/6330/capture20032007105148sl3.jpg http://img412.imageshack.us/img412/9273/capture20032007105832lc9.jpg Viitsiskö joku ystävällisesti valaista,että mikähän tässä vois olla??Olen tosissani hakannut päätä seinään tämän kanssa,joten olisin kiitollinen!
No joo,ei tää nyt mun maailmaani kaada,jos ei kukaan vaivaudu tähän vastaamaan..Tarkoitus oli kuitenkin ladata vain 1 ainoa tiedosto..Voin odottaa sitä pari päivää ja poistaa ton kakka clientin.Ja unohtaa koko P2P:n.. Kiinnostaa kuitenkin enemmän mikä tässä mättää,kuin tuo ladattava tiedosto.
Sellasta se on. Se riippuu monista seikoista, että kuinka nopeesti toi tiedosto tulee. Lähde jne. Ei pelkästään sun netts nopeudesta. Ei tartte laittaa noita "voi poistaa"- juttuja.. Ei niitä täällä kukaan poista, eikä sitten muuten tarvii kirjottaa kolmea viestiä peräkkäin samaan ketjuun.
Ei täällä ole tapana poistella näitä ketjuja. mitään vikaa ei välttämättä ole vaan syynä on se ettei jakajia ole tarpeeksi, jotta voisit ladata yhtään kovempaan. Yleisillä paikoilla on melkeen aina enemmän lataajia kuin jakajia ja sen takia nopeudet ovat alhaisia.
"Sellasta se on. Se riippuu monista seikoista, että kuinka nopeesti toi tiedosto tulee. Lähde jne. Ei pelkästään sun netts nopeudesta. Ei tartte laittaa noita "voi poistaa"- juttuja.. Ei niitä täällä kukaan poista, eikä sitten muuten tarvii kirjottaa kolmea viestiä peräkkäin samaan ketjuun." "Ei täällä ole tapana poistella näitä ketjuja. mitään vikaa ei välttämättä ole vaan syynä on se ettei jakajia ole tarpeeksi, jotta voisit ladata yhtään kovempaan. Yleisillä paikoilla on melkeen aina enemmän lataajia kuin jakajia ja sen takia nopeudet ovat alhaisia." Opettelen tässä vielä paikan tapoja Kyselin tässä lähinnä ,että menikö tuo homma oikein,kun olen aika pihalla noista.Täältä afterdawnista löytyy kyllä hyviä- ja selkeitä ohjeita,mutta kun tuo näyttäis koostuvan niin monesta osasta,ettei ole ihan hallussa. No ei mulla enään ole noihin tarvettakaan.Sain sen yhden tiedoston ja se oli roskaa..Mutta se siitä. :thumbsup:
Riippu mitä lataa. Limewire ei itse asiassa todellakaan ole mikkää nopea. Mut jos lataa vaan musiikkia, en suosittele torrentteja vaan Limeä tai DC++ Jos lataat esim. DVD:itä jne. niin kannataa käyttää torrentteja. Must tuntuu, että Sakkito1 ei ole muita oikeen kunnolla kokeillukkaan.
Täytyy sanoa, että on koklattu dc:t ja torrent clientteja useita. Jostain kumman syystä bitcomet on tasaisen hyvä joka alueella.