Aina kun pistän BitCometin päälle se lataa hetken aikaa, sitten latausnopeus laskee nollaan ja netti ei toimi ennen kuin sammuttaa BitCometin. Osaako joku kertoa missä vika?
Saattaapi olla että sun routeri ei kestä kuormaa, joka aiheutuu monista avoimista yhteyksistä. Mun vanha Linksys tippui aina verkosta parin minuutin jälkeen kun käytti Emulea. Linksysiin pystyy vaihtamaan Firmware se auttoi hieman, mutta yhtäaikaisten yhteyksien määrä on edelleen rajattu. --Jani
Jatketaampa keskustelua. Eli minkäköhän takia Bitcomet pistää yhteydet poikki hetkeksi(noin 10-20sek) ja sitten taas jatkuu normaalisti. Tein nuo portforwardin ohjeet läpi(kiinteä ip ja portit kuntoon), minkä jälkeen netti katkeili vähän väliä vieläkin useammin. Onko kaikissa torrent-ohjelmissa sama vika?
Mulla netti sillattuna ja BitComet katkaisee netin kokonaan poikki niin kauaks aikaa et sen sammuttaa, eli ei ainakaan mun käsittääkseni porteista ole kiinni...
ZyXEL P660H/HW-D1 Kuulemma huono merkki, mutta ei mitään ongelmia muuten ole ollut. Saattaa johtua netistäkin kun on sonera 8/1M mutta se toimii useimmiten alle megan nopeudella, tarkoitus olisi vaihtaa kyllä DNAhan.
Sen verran tutkin asiaa, että netti tuntuu jämähtävän kun jokin tietty yhteyksien määrä ylittyy. Eli siis kun jakajia ym. joihin on yhteydessä on enemmän kuin tarpeeksi, niin netti sekoaa. Jotkuthan toisessa keskustelussa puhu, että ongelma olisi verkkokortissa, joka sekoaa, kun näitä latauspalasia tulee niin monesta eri osoitteesta. Outoa on myös, että kun tätä langatonta modeemia käytetään kahdelta koneelta, niin toi kauempana oleva langatonta tietä käyttävä kone kadottaa myöskin yhteytensä nettiin samalla kuin tämäkin kone.... Luulis sentään, ettei tämän koneen comet-sekoilut koko modeemia alas ajais Äh, hermo näiden paskojen kanssa tapellessa vain menee.
Tuli Zyxel 660HW-D1 mukaan kun otin Soneran 8/1 linjan,kummallista oli kun linja toimi noin megan nopeudella,mutta Telewellin 501:llä ongelmitta. 3.40(AGL.4) Firmwaren vaihto oli ratkaisu ja nyt pelittää kunnolla.
Mistä ton 02-26-2007 FirmWaren saa? Kävin zyxelin sivuilta hakemassa uusimman mutta modeemi näyttää kuitenkin 01-10-2007 versioksi...