Bitcomet Ongelma. Tarvitsen apua. Kiitos.

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by donaldank, Dec 14, 2007.

1. donaldank

donaldank Regular member

Trophy Points:
    26
    Bitcomet on aina ennen toiminut hyvin, kunnes alkoi noin 2 viikkoa sitten ``hitailemaan``. Minulla 1 megan netti. Ei lataa tiedostoja kuin 0-20 kt/s. Kun vaikka operalla lataa jonkun jutun netsitä latausnopeus on lähes aina yli 100 kt/s. Joku torrentti, kaverilla lataa yli 100 kt/s ( 1 megan netti) minulla taas 0-20 kt/s. Silti tuntuu lähettävän sen sijaan lähes 50 kt/s. Olen yrittänyt laittaa torrentin asetuksista tehtävä kohtaisen asetuksen, lähetyksen esim : max 1 kt/s sen jälkeen lataus nopeuskin laskaa 0 kt/s. Välillä voi latausnopeus laskea ihan itsekseen 0 kt/s. Pitäiskö hankkia jokin muu torrent ohjelma vai mitä. Jotkut asetuksetkin voi olla aivan päin persettä, kun on joskus valittanut jostain, niin olen korjannut vain asian sillä lailla että ei enää valita. Minulla aika vanha Fujitsu Siemensin kone ja windows XP.

2. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Noh, edelleen, se latausnopeus riippuu siitä, montako jakajaa ja lataajaa sillä torrentilla on samaan aikaan. Näiden ration pitäisi kans olla kohdillaan, että jakajia olisi mielummin enemmän.

Itellä on lähetysnopeutena se 10 kbit/s ja latausnopeutta ei tietenkään rajoitettu, eikä mitään kanavia kuunnella, kun sen kertoo asetuksetkin että se hidastaa lataus nopeutta :D

3. donaldank

donaldank Regular member

Trophy Points:
    26
    Seeds:4(Max possible:4) Peers:15(Max possible:136) Connecting:86

Seeds 4 max 4 miksi näin miksi seed max ei vaikka 100.=?

4. sniperfin

sniperfin Regular member

Trophy Points:
    26
    No ei se clientti niitä tyhjästä voi taikoa. 4 seediä löytyy peereistä ja kaikkiin on yhteys.

Share This Page