Oon käyttänyt ohjelmaa Bitcomet ja internettinä mulla pitäis olla 256. Mut en saa kyseisellä ohjelma(millään muullakaan ladattuu kovin mahtavia nopeuksia kun nopeudet meinaavat pysyä alle 30kb/s usein alle 20kb. ja joskus taas saattaa vähän aikaa tulla yli 50kb/s. mulla ei olle nyttenkään windowsin palomuuri päällä eikä muutakaan mikä voisi noihin vaikuttaa, mutta silti esim bittornadon kotisivu ilmoittaa että minulla olisi jonkunlainen palomuuri. mikä tämä palomuuri mahtaisi olla(miten selvitän mikä se on) ja miten siitä pääsee eroon että latausnopeudet kasvaisivat. normaalisti internetistä lataamalla saan keskimäärin 100kb/s
Jos sulla 256kbps yhteys,niin noihan on ihan normaaleja nopeuksia kun taas toi 100kbps on erittäin epänormaalia tuolla yhteydellä! joten sulla lienee 1Mbit/s yhteys.Sun latausnopeus riippuu siitä paljonko toisessa päässä annetaan ulos.Yksi tärkeä pointti,jos haluat ettei koneesi ole täynnä tauhkaa. [bold]ÄLÄ HELVETISSÄ SEIKKAILE ILMAN PALOMUURIA NETISSÄ[/bold]
Ja sitten toinen pointti. Ton 256/??? ei meinaa attä voisit imuttaa/jakaa nopeudella 256kb/s !!! FIX: Ja hommaa palomuuri ! (toi winukan palomuuri on vain kosmeettinen este menevälle/tuevalle materiaalille)
kyllä mulla toi palomuuri päällä on. tarkoitin vaan että [bold]koitin[/bold] ilman palomuuria tota eikä auttanut, mut rämpläsin jotain asetuksia tuolta bitcometin asetuksista ja nyt on lataus nopeus ollu 20-70kb/s kun ennen oli korkeintaa 30kb/s
Jos sulla on [bold]todella[/bold]256 netti, niin sulle pitäs tulla max. ~30kb/s. Mutta kuten turska jo sanoikin, että sulla taitaa olla 1mb netti kun 100kb/s tulee. Ja oletko muuten odottanut enemmän kuin pari minuuttia? Yleensä kun aloitan latauksen, kestää n. 10min ennenkuin nopeus on huipussaan.
Normaalilta tuo minusta vaikuttaa, paitsi tuo 100kb/s? Tarkoitatko että keskimäärin imuttelet 100kb/s vai 100kB/s? Molemmat ovat kyllä vähän outoja nopeuksia, mutta ei ne nopeudet yleensä ole läheskään samoja kuin teoreettisesti kuuluisi. 256kbps yhteydellä (teoreettinen) nopeus on 32kt/s 1024kbps (1Mbps) yhteydellä (teoreettinen) nopeus on 128kt/s Yksiköthän menevät näin: bit = bitti joka lyhennetään pienellä b:llä byte = tavu joka lyhennetään isolla B:llä Bitillä ja tavulla on se ero, että yksi tavu on kahdeksan bittiä.
joo perhana, on tullu vähän sekoiltuu ton nopeudenkaa . 512kbps netti on vähintään ja voi olla että se on 1Mbit yhteys. mut en oo varma kun sen netin olisi pitänyt tänä vuonna tuplaantua mutta kun siitä ei mitään ilmoitusta mulle tullu. Kyllä oon pitäny aina latauksia päällä pitkän aikaan. Mut tosiaankin nyt kun laittelin noita asetuksia niin pääsen bitcometilla välillä jopa tuonne 70kb/s nopeuteen
Eli jos 256k netti lataa ~30kb/s ja 1mb netti taasen ~100kb/s Itselläni on 2/512 netti, niin mites tämä on mahdollista? Kuvaa ei ole muokattu, ja näin kävi vain kerran. Kyse on downloadista (ei uploadista).
oliko tuo pysyvä nopeus? vai muuttuiko paljonkin`? todennäköisesti tuo nopeus oli vain latauksen alku vaiheessa. kyllä itsellänikin kun oli 2/512 jos sattui lataamaan jotain esim. .txt tiedostoa saattoi nopeus olla tuollainen...mutta...eipä ole jatkuvassa käytössä.
Mulla nopeus 256 ja feikki filut tulee n. 1-2 Mib/s ja pienet tiedostot tulee noin 100KiB/s. Tekniikka on ihmeellistä...
Tuo kuvahan nyt on vaan dc:n screenshot ja latauksessa on tulossa feikki filu mikä tulee näköjää täysin normaalilla nopeudella.