Elikkä ongelma BitCometin kanssa. BitComet on minulla usein taustalla lataamassa jotakin. Pystyn käyttämään ircciä ja [(meseä ihan normaalisti)paitsi jos kirjautuu ulos ei pääse enää sisälle], mutta kun yrittää nettisivua avata, niin eivät aukea tai aukeaa todella hitaasti. Tämä ongelma on ilmennyt vasta hiljattain, koska ennen pystyin nettiä selaamaan vaikka oli BitComet päällä. Minulla on 1/512 netti.
mullakin ollut sama vika, jahka bitcometin sammuttaa alkaa netti taas pelaamaan. mahtaakohan se sekoittaa ie:n?
Onkos teillä Windows XP + SP2 käytössä? Tuo Service Pack 2 kun rajoittaa uusien avattavien TCP/IP-yhteyksien määrän kymmeneen / sekunti. Ja sillä hetkellä kun tuo raja tulee vastaan, lyö rajoitin liinat kiinni ja olemassa olevat yhteydet kärsivät eikä uusia avata hetkeen. Niinpä tuohon on olemassa epävirallinen patch, joka antaa asettaa uuden rajan vapaavalintaisesti. Torrentien kohdalla kun tuo 10 on aivan liian vähän. Suora linkki patchiin: http://mitglied.lycos.de/lvllord/EvID4226Patch223d-en.zip
Itsellä parhaimmillaan kun useita torrenteja ollut auki samanaikaisesti + muuta liikennettä niin noita TCP/IP yhteyksiä löytynyt pitkälti toista sataa. Ongelmaa ei kuitenkaan ole ollut kun olen tuolla patchilla nostanut tuon arvon 100:n. Tietystikin jos ette rajoita bitcometin (tai muun BT-clientin) kaistaa (lähinnä upstream) mitenkään, niin muu nettitoiminta hidastuu.