Bitcomet Ongelma !

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by andelin, Jul 2, 2006.

1. andelin

andelin Regular member

Trophy Points:
    26
    Moro kaikille!

Mulla on sellainen ongelma Bitcometin kanssa että kun lataan jotain alas niin hyvin se lataa sekä jakaa muille, mutta kun suljen ohjelman ja laitan takaisin päälle niin jakaminen loppuu ?? Mistä tämä johtuu ? Mulla ei ole muita ohjelmia päällä että siitä se ei voi johtua.

Kiitollinen avusta !

2. xXx

xXx Regular member

Trophy Points:
    26
  3. andelin

andelin Regular member

Trophy Points:
    26
    olen asentanut ohjelman uudestaan mutta ei auta, windows xp:n palomuuri mulla on päällä mutta se varmaan pitääkin olla päällä.
    Pitääkö jotain asetuksia tehdä siinä Bitcometissa ? En ole nimittäin koskenut siihen yhtään, vaan kun olen sen asentanut niin olen ruvennut käyttää sitä samantien..
    Nyt vaan näyttää siltä että kun jotain ottaa alas niin täytyy pitää ohjelma päällä kunnes se on valmis niin silloin se pelaa.

4. Marku2

Marku2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Onko sulla joku toinen palomuuri? Jos ei niin hommaa esim. ZoneAlarm joka on ilmainen. Ja sammutta windowsin palomuuri.

5. andelin

andelin Regular member

Trophy Points:
    26
    mulla pitäisi olla vaan se windows xp:palomuuri, eihän muita koneessa ole ?? Sitten mulla on f-secure virustorjuntaohjelma.
    mutta täytyy katsoa se zone alarm, kiitos !

6. andelin

andelin Regular member

Trophy Points:
    26
    yksi tyhmä kysymys, onko mozilla firefoxissa oma palomuuri ?

vielä siitä zone alarm palomuurista, miten se eroaa windows xp:n palomuurista ?

7. Marku2

Marku2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Ei ole, eikä siinä ole tietoturva aukkoja, kuten IE:ssä.

Paljon parempi! Windowsin palomuuria ei voi edes kutsua palomuuriksi. Joten kannattaa sammuttaa se.
    [bold]Ohje:[/bold] Käynnistä->Ohjauspaneeli->Windowsin palomuuri->Pallukka kohtaan [bold]"Ei käytössä"[/bold]->Käytä->Ok

8. Vilen

Vilen Guest

Tuo oli jo aika rohkea väite. :) Ei täysin aukotonta selainta olekkaan. Yleensä eniten käytössä olevasta löytyy vikoja ja uhkatekijöitä, mutta onneksi aina tulee päivityksiä. Jopa Tulikettuunkin.

9. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    "Ei täysin aukotonta selainta olekkaan."

totta, mutta tuliketun yhteydessä yleensä m$ käyttis vuotaa enemmän kuin selain.

oma mielipiteeni on että IE, Messenger ja Outlook ois erillisiä softia ja ikkunat noista kolmesta irti oleva erillinen käyttis, se vois olla iha toimivaki kokoonpano

10. Marku2

Marku2 Regular member

Trophy Points:
    46
    [bold]@Vilen:[/bold] Tarkoitin että siinä ei ole niin paljon aukkoa, kuten IE:ssä.

11. GoldStorm

GoldStorm Regular member

Trophy Points:
    26
    siis viekö tämä winukan palomuuri siis tehoa latauskselta kun se sallii vain 10 TCP yhteyttä sekunnissa no ei se sitten ihme oo ku antaa vaan 400kb/s jos 800 kb/s on maksimi kiitti vinkist

12. GoldStorm

GoldStorm Regular member

Trophy Points:
    26
    tai no ''kiitti vinkist'' no tollasta oon kuullu mutta en oo silti ajatellu ku en oo kuullu tosta Zone Alarmista pahemmin tarvii itekki kattoo se läpi :)

Share This Page