eli latasin juuri bitcometin ja nyt kun yritän torrenttia ladata, niin se ei tee mitään... eli tilassa lukee että yhdistetään... mutta minkään näköistä liikennettä ei o havaittavissa missään... windows palomuuria olen kokeillut päällä ja pois. käytän myös sygate palomuuriohjelmaa.
Heh... ja oisko vielä EA-500? käyt aukasee sieltä(IP 192.168.168.254 vakiona) virtual serverin kohalta portit jota käytät torrent clientissäs (TCP&UDP molemmille eriksee)
eikös bitcomet arvo ne portit...? mistä saan tietää et porttia se käyttää? eikä mun viimeks (kun käytin azureusta) pitäny mitään portteja aukoo... en päässyt tolla ip:llä mihinkään...
En tiiä mite bitcomet "arpoo" portteja mut torrentin vakio portithan on 6881-6889 joten oletettavasti sekin jotain tolta väliltä käyttää... tosin noi portit on kyllä melkee jokapaikassa Blacklistillä.... ja jos kerra ennenkään et oo joutunu availee portteja nii sit en oikee uskalla sanoo missä muussa vois olla vika Mut minkä takia ees vaihoit Azureuksesta pois? Mielestäni se on ylivoimasesti paras torrent clinu...
azureus on kyllä paras muuten mut se on java pohjainen ja ainakin mulla java kerää kaikkee kakkaa koneelle... ja sit azu on aika raskas ohjelma...
kannattaisko mun käyttää proxya tossa cometissa...? en tiedä onko tyhmä kysymys, mut kokeillaan nyt kaikkee...
Ei kannata... ja viruksia vartenhan on vallit ja v-torjunnat/ad waret.... mutta tietenkin jos ne "konffataan" nii et ne päästää liikenteen jokasuuntaan kaikilla variaatioilla menee nii eihän se sillo toimi... esim itelläni on norttonin valli ja v-torjunta nii ei oo ollu mitää ongelmia...