Bitcometi ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by ChampCap, Dec 18, 2005.

1. ChampCap

ChampCap Member

Trophy Points:
    16
    ELi mulla on ihan nolo ongelma joka johtuu siitä että en oo käyttäny paljo mitä torrent ohjelmaa... Millä pystyis jakamaan bitcometilla jotain minkä oon ladannut ja lataus on tullut valmiiksi vai onko se edes ylipäätänsä mahdollista, ku tuntuu hullulta kun comet sammuttaa yhteydet kun saa latauksen valmiiksi... eikä sillä paljoa ratioissa paistatella...? Vai olenko ymmärtäny jotain täysin väärin?

2. peex

peex Regular member

Trophy Points:
    26
    Jakaminen tapahtuu samaan aikaan kun lataat ja jatkuu myös sen jälkeen ku lataus on valmis. Oletko varmaa että lataamallasi tiedostolla on tarpeeksi leechereitä?

3. ChampCap

ChampCap Member

Trophy Points:
    16
    siis mulla jakaa niin kauan kun lataan itsekkin ja kun saan ladattua niin jaotkin katkeaa... Eli mun kannalta hyvä mutta ei reilua muita kohtaan... ;(

4. acido

acido Regular member

Trophy Points:
    26
    Itsellä on ABC, joten en voi täsmäneuvoa antaa. Hyvin todennäköistä että Bitcometin asetuksista (preferences tai options) pitää säätää jotain "seeding options" tai vastavaa sillälailla että torrentti jatkaa seedaamista, kun se on latautunut.

Haloo Bitcomet -ihmiset!

5. Enoxol

Enoxol Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo elikkäs siellä BitCometin asetuksissa on sellanen kohta että:
    "Sulje ohjelmat latauksien päättyessä" tjn. painat siitä rastin pois niin pitäis jatkaa jakameista sen jälkeen...

edit:
    Niin ja siis kun lataukset on loppunut, etkö voi painaa vaan siitä "play" napista, että se taas alkaa jatkamaan lähetystä?

Last edited: Dec 19, 2005
  6. ChampCap

ChampCap Member

Trophy Points:
    16
    asetukset oli kyll kunnos, ei vaan pelittäny... korjaantu ku vaihdoin utorrenttiin...

edit: ja se play-namiska ei auttanu... koitin kyllä useesti...

Last edited: Dec 21, 2005

Share This Page