BitCometia on vaivannut ongelma, joka "tilttaa" ohjelman tietyn ajan kuluttua sen käynnistyksestä. Toisilla tilttaus tapahtuu niin, että ohjelma sulkee itse itsensä ja toisilla ohjelma jumittaa koko koneen! Iselläni on ensin mainittu ongelma; käynnistän bitcometin, alan imuttaa ohjelmia, siitä noin viisi minuuttia ja ohjelma sulkee itse itsensä mitään ilmoittamatta. Olen yrittänyt etsiä kyseiseen ongelmaan ratkaisua niin suomalaisilta kuin ulkolaisilta keskustelupalstoista, mm. bitcometin omalta sivustolta http://bitcomet.p2pforums.com/ . Mistään en ole kuitenkaan apua saanut eikä taida olla kukaan muukaan, joten jos jollain on vinkkejä ongelmaan niin otetaan mieluusti vastaan!! Poistin koko ohjelman ku pinna palo lopullisesti. Asensin Azureuksen ja siinä törmäsin Java-ongelmaa eli myös useasti ilmenneeseen Runtime Erroriin, joka viittaa, että Javan tiedostossa on jotain häikkää; Runtime Error 6001 tai jotain! Hyvin menee,
Mulla sama ongelma Azureuksen kanssa....korkeintaan 1h toimii... ja sitte tulee se sama virhe ilmoitus...
Itsellä sama ongelma. Mikään P2P-softa ei pysy pystyssä kuin muutaman minuutin kerrallaan :| eMule, ABC, Azureus, Bitcomet, Shareaza.... DC sentään ei kaatuile. Omituista kun ei ennen tuollaista tapahtunu (paitsi muulilla, mutta se on normaalia )
Niinpä Jannne! Sairaslomalla olen joten testasin vielä muutaman tunnin lähes kaikkia ko. softia, eivät toimi! Ja näyttää siltä, että vstauksia ei tällä hetkellä kovin paljoa löydy koko maailmasta... Itse poistin kaikki välttääkseni vielä suurempia ongelmia. DC++ saakoon riittää ja sen toimivuus on ollut taattu jo pitkään, tosin välillä kaivannut pientä fiksailua. Ja vielä P2P-softien ongelmista; Tuntuu nyt paljon, jopa eri maalaisia foorumeita tutkineena, että kyseiset ongelmat tuntuvat kovin satunnaisilta, siis sellaisilta, jotka eivät johdu käyttäjästä eikä koneesta.
ABC:n osalta sain korjattua tuon ongelman kun poistin tuon ja asensin uudelleen. Oli ilmeisesti mennyt rikki, pitäisi chkdsk pyöräyttää.
Samoin, G3 pelittää mainiosti tänään #koputtaa puuta#. En tosin uskaltanu pistää ku yhden file downiin! Pitää toivoa, että muita ohjelmia vaivanneet ongelmat ovat työn alla tekijöillä tai muilla, joilla on riittävästi tietoutta asiasta, ja energiaa!! Olisi sääli jos näin "rakkaan harrastuksen" ongelmia ei saatais korjattua..
No mulla toimii Bitcomet ja Azureus ihan ongelmitta. Bitcometillakin tälläkin hetkellä imuutus käynnissä ja kone ja ohjelma ollut käynnissä jo kolme päivää... eikä pienintäkään ongelmaa.
Mullakin on toi sama ongelma et se jumittaa ittensä vähän ajan päästä käynnistyksestä enkä ole saanut apua mistään. Löytyiskö täältä?
Mulla toimi ennen 0.56 aivan ongelmitta. eilen tyhjäsin koko koneen ja asensin 0.57 ja se kaataa koko koneen. Asensin vanhan 0.56 ja nyt sekin kaataa koneen.