Bitlordilla keskeneräisen tiedoston latauksen jatkaminen

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Mupsteri, Nov 8, 2005.

1. Mupsteri

Mupsteri Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli siis oon tässä parina viime päivinä kokeillu [bold]Bitlord[/bold]-nimistä bittorrent-clienttiä ja oonhan mä sillä joitai tiedostoi saanu ladattuu. Mutta kysyisinpä tässä että jos haluan jatkaa keskeneräisen tiedoston latausta [bold]bitlordilla[/bold], nii eiks sen pitäs onnistua sillä lailla, että esim. klikkaa sitä [bold].torrent-tiedostoa[/bold] koneella jota haluaa jatkaa? Näin ku tekee, nii sit se [bold]bitlord[/bold] ilmottaa muistaakseni jotai: "Tehtävä on jo listalla" tjsp. ja sitten ku laitan sen kansion mihi sen pitäs latautuu ja kun valitsen sen kansion mihi mä alunperin laitoin sen latautumaan, nii eiks sen latauksen pitäs lähtee heti käyntiin (tiedä sitten että odotankohan tarpeeksi, mutta siinä kun klikataan sitä [bold].torrent-tiedostoa[/bold] koneella, niin sittenhän siihe ilmestyy semmonen ikkuna mihi tää tiedosto tallenetaa ym. tietoo ja siinä kun oli joku kohta jossa pysty muistaakseni valita jotai että aloita heti tai aloita myöhemmin, nii pitäskö se lataus alkaa sillon heti jos valitsee [bold]aloita heti[/bold])? Nii ja sit viel et muistaakseni jossai bt faqissa luki et pitää valita se kansio, mihi ekan kerran laitto sen latautumaan. Ja sehän piti laittaa siihen esim. Jos vaikka kansion nimi ois Lataukset joho tiedostot latautuu, nii pitäs valita se kansio [bold]Lataukset[/bold] eikä esim. \Lataukset\kansion nimi, eikös se näin ole?

Last edited: Nov 8, 2005
  2. mihku

mihku Regular member

Trophy Points:
    26
    En tiedä kuinka paljon Bitlord eroaa Bitcometista jota itse käytän, mutta sen kanssa toimin näin jos esim. suljen koneen yöksi ja lataus ei ole tullut loppuun: klikkaan työkaluriviltä "keskeytä" ja suljen Bitcometin. Kun haluan jatkaa, avaan Bitcometin, klikkaan ladattavan tiedoston aktiiviseksi (joka on siis jäänyt ohjelmaan koska pelkästään keskeytin sen, en poistanut) ja sitten klikkaan "aloita". Jatkaa automaattisesti siitä mihin jäi eikä tarvitse käydä missään "lataus"-kansioissa tms. Toimii siis näin ainakin Bitcometissa.

3. Mupsteri

Mupsteri Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, no tänää aikasemmin, ku koitin jatkaa keskeneräisen tiedoston latausta, nii kyllä se nyt lähti jatkaa sitä latausta. Mutta yhen toisen tiedoston kanssa ei lähteny lataamaan. Varmaan saatto johtuu siit ettei kone saanu yhteyttä sinne trackeriin vai mikä onkaa.

Share This Page