Bittorrent kysymys.

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Bibasti, Jun 10, 2009.

1. Bibasti

Bibasti Guest

Onko normaalia kun minulla on puolen megan netti ja Bittorrent lataa 40-70 kt/s niin voisiko minun yhteyksilla olla viella nopeampi nopeus (äät puuttuu kun olen kreikassa ja taalla ei ole äätä)

2. juuSOS

juuSOS Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei voi nopeuttaa mitenkään, ihan normaalit nopeudet on puolen megan netillä.

3. Artsigon

Artsigon Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo aika perus on kyl. Nopeudet ihan vaihtelee palveluntarjoajan ja modeemin mukaan maybe. :p

Kaverilla PPO palveluntarjoajana ja puolenmegan netillä lähtee se 80kb/s sisään ainakin. Nykyään löytyy meganen ja sillä se saa 100kb/s.

4. tsaijai

tsaijai Member

Trophy Points:
    11
    ihan normaali nopeus tuolla yhteydellä on...varsinkin kun ÄÄkköset näyttää toimivan jopa kreikassa asti.

5. 79atanos

79atanos Regular member

Trophy Points:
    48
    Menee vähän offtopicin puolelle, mutta ainahan niitä ääkkösiä voi copy-pastettaa viestiin, mikäli siis tsaijai tuota ihmettelit ;) On vaan pitemmän päälle melkoisen turhauttavaa, joten aloittaja päätti ilmeisesti säästää hermojaan ja copy-pastetti vain muutaman ääkkösen.

Niin ja kyllä tuo nopeus on aikalailla normaali tuolle liittymälle kuten jo aikaisemmatkin vastaajat totesivat.

Share This Page