Olen yrittänyt ladata torrenteja monilta sivuilta, mutta mikään ei toimi. Joten mitä teen että ne alkaisivat toimia? Siis kun laitan ne torrrent tiedostot bittorrentiin niin kyseinen ohjelma ei ala lataamaan niitä.
Ootko koittanu asentaa bittorrent ohjelmaa uusiks ja koittanu sit? Onko liian periksiantamaton palomuuri? =)
Ohjelma on BITTORRENT ja ei oo tullu mitään virhesanomaa. Nuista sedaajista en tiiä. Saattaa se olla palomuurustakin kii
mulla sama ongelma bittorrentin kanssa. ei lähe lataan vaikka se tiedosto varmasti löytyy. palomuurina on sygate ja se voi estää sen. oon saanu yhen tiedoston ladattua mutta silloin oli zonealarm palomuurina mutta se ei toiminu hyvin niin vaihdoin. oon hyväksyny sen palomuurin kysymys jutun mitä se kysyy et päästetäänkö bittorrent nettiin mut ei lähe lataan. miten ton palomuurin asetukset sais kuntoon tai miten saan toimiin ton bittorrentin. kiitos
Lukeeko siellä trackerillä mistä latailet jotain "connectable: no" tai jotain vastaavan tyylistä? (Jos henkilö on kyseisessä tilassa ei porukat välttämättä pääse hakee sulta mitään ja jos molemmilla on henkilöillä on sama tila, ei kumpikaan pääse yhteyteen keskenään ja hommat ei lataa mitään..) Seedaajien määrän näkee sieltä, mistä sitä on alkanut latailemaankin.. yleensä joku nuolen kuva ylöspäin tjn.vastaavaa merkkaa seedaaajia..