Eli tuota ajattelin ottaa aiheeksi sen minkämoista paskaa ne system requimprementit on. Tossahan sanotaan et minim on jotain tuplaydin ja nvidia 8600gtx No suorastaan sanoen PYH. Black ops vie tismalleen ja vain saman verran kuin mw2. Olkaa mitä mieltä haluatte, ihmiset jotka eivät ole pelanneet koneella bo tai on hyvä kone muttei pyöri (johtuu treyarchin säädöistä patcheissa, tullaan korjaamaan) Itellä on Amd Athlon 4000+ @ 2.7ghz Ati radeon hd4350 ylikellotettuna 2gb ram Peli pyörii resot 1024xjtn ja grafiikat extra-med. Specular map päällä shadowsit ei, tietääkseni ei paljoa lisää varjoja kun on pixel shader 4.0 eli lagia vaan tulis. oon nyt katellu ku jotkut on kysyny et pyörittääkö kone ja on ollu tupla että kolmiytimiä ja silti oon nähny useita kommentteja että ''pyörii ehkä alhaisimmilla'' Noi tyypit on varmaan vain kattonu kotelosta mitä vaatii eikä itse kokeillut koska ovat konsolipoikia. Jos on mun speceistä ylemmäs meneviä niin sen kun ostatte tai odotatte alteropsia niin kuin minä turhaahan black opsista on maksaa.
Tuokin oisi voinut kommentoida pääthreadiin. Mutta. Se ei tasan hevon vertaankaan vie saman verran tehoja. Laitappa asetukset 4850 kortilla tappiin mw2, pyörittää helposti yli 80fps. Asetukset tapissa 4850 kortilla BO, ei lähelläkään. 40 maximisaan kyllä ollut Testasin huvikseen kaverin koneella miten se menee neliytimisellä athlonilla vakio 2,8ghz kelloilla ja paskan vitut pyöri täysillä.
Jeep, hyvin olisi tämänkin avautumisen voinut laittaa http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-88/call_of_duty_black_ops-874179/ suotta uutta ketjua vääntämään. Lukkoa, juttu jatkuu em. ketjussa.