black ops

Discussion in 'PS3' started by maksa84, Jan 8, 2011.

  1. maksa84

    maksa84 Member

    Joined:
    Jun 11, 2006
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    elikkä tämmönen ongelma on tullu et kaveri ei voi joinata mun partyy ja minä en voi joinata sen!? ja kaikkien muiden kaverien oli suomesta tai muualta maasta ni joinaaminen onnistuu kyllä,mutta ei tämän yhden kanssa. jos joku tietäis mikä mahtaa olla vikana?
    Kiitokset etukäteen!!
     
  2. gsuh

    gsuh Member

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tästä viestistä ei ole kyllä paljon apua (välttämättä) , mutta olen itsekkin törmännyt kyseiseen ongelmaan . trayarch on luvannut kyllä tehdä töitä vian korjaamiseksi ,mutta saa nyt nähdä. yksi ongelma voi olla teidän nat tyypit. jos ne ovat erillaiset se voi tuottaa ongelmia nat tyypin saa oikeanlaiseksi usko tai älä pistämällä mw2sen sisään ja menemällä peliin ja leavaat. Tämä nollaa nattisi.
     
  3. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    joo huomattu on että black opsissa tuo joinaus partyyn on ihan perseestä. ihan hyvä tietää toi mw2 juttu. pelin ku omistan nii pitää kokeilla jos onnistuis sitte.
     
  4. maksa84

    maksa84 Member

    Joined:
    Jun 11, 2006
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    ahaa ol pitää kokeilla. itellä on nat:moderate ja kaveril on open,mutta monella muullakin kaverilla on open mut heihin pystyn kyl joinaan :)
    alkaa vaa usko jo pian menemää ku peli ollu jo 2kk ja ei vaan toimi niinku 70e pelin kuuluis toimii!! STANA!! :)
     

Share This Page