Mun ongelma on että en saa tekstityksiä leffaan joita nyt olen ladannut.. oon yrittäny bs-playerillä soittaa leffaa ja sitten laittaa siihen avaa tekstitys mutta mitään ei tapahdu. ladannu oon tekstit divx:ltä.. Auttakaa.. Kyllä tajuun enkkua mut äiti ei.. joten.. oisi mukavaa saada.. ja olen viellä ladannu vobsubin mut ei sekään nyt oikee oo onnanu mun kohalla.. :/ kiitos etukäteen!
Ei tarvitse Vobsubia BSPlayerin kanssa. Elokuva ja tekstitys vaan samalla tiedostonimellä samaan hakemistoon niin alkaa pelittämään.
yritin sitä laitoin näin. The X Files-I Want To Believe-AC3-5,1-DVDRip[Eng]2008.sub ja The X Files-I Want To Believe-AC3-5,1-DVDRip[Eng]2008.sub mut ei kyl tullu tekstei...............
Uusia tekstejä vaa lataamaan, ei ne aina toimi ku junan vessa. Sitte voi tietty kjokeilla jotain muita playereitä esim vlc ja ehkä jotain ffd kodekkeja...
klikkaas hiiren vasemmalla napilla siinä päällä 2 kertaa ja raahaa se tiedosto ulos sieltä paketista =) perässä lukee .sub tai .srt niin siinä on sulla oikea filu.
juu elikkä pienen kaverin kanssa räpläämisen jälkeen sain toimimaan. helpoin tapa laittaa samaan kansioon tekstit ja leffan ja sit jättää auki ja laittaa leffan pyörii ja vetää tekstit siihen päälle. toimii!!! jeij kiitos kaikille!!!