Ostin koneen tosa joulun alla ja siinä tuli mukana lukeva BD-asema ja olen etsinyt ja etsinyt katselu ohjelmaa, jonkan kanssa saisin toistettua BD elokuvia aseman kautta. Olisin kiitollinen jos joku osaa kertoa minkä kanssa se onnistuisi. Koitin Corel WinDVD 2010 ohejlmaa sekä VLC ohjelmaa mutta huonolla menestyksellä. -Laippa
Tässä on ainakin pari ohjelmaa jolla blu-ray levyt pitäisi toistua ongelmitta. TotalMedia Theatre 3 Platinum Cyberlink PowerDVD 10
Mulla olisi kysymys koskien blu ray elokuvien toistosta. Eli voiko tietokoneella jollain ohjelmalla toistaa blu ray elokuvia, ja enkä nyt tarkoita mkv tiedostoja vaan ihan sellaisessa muodossa olevaa niin kuin se olisi blu ray levyllä.
TotalMedia näyttää hienosti suoraan levyltä, mutta äänet jää puuttumaan varmaankin joku codec puuttuu -Laippa
tossa yläpuolellahan oli 2 ohjelmaa ja koitin tota TotalMediaa ja se luki kyllä BD elokuvan ihan kaupan levyltä, tosin äänet jäi puuttumaan. -Laippa
Koska minulla on toiminut Cyberlink PowerDVD 9 Ultra jo puolivuotta niin olen aivan varma että myös uusin versio 10 Ultra osaa toistaa Blu-ray levyjä ongelmitta?