Osaisiko joku foorumilainen neuvoa miten polttaa DVD levylle BD rakenteella noita omia tekeleitä? Saan aikaiseksi levylle "CERTIFICATE" ja "BDMV" kansiot. "BDMV" kansiosta löytyy "STREAM" joissa kaksi .m2ts fileä joista toinen tekemäni valikko ja toinen varsinainen otos. Kysymys siis kuuluu miten saan joko tuon valikkorakenteen toimimaan TAI kokonaan ilman valikkoa siten että laittaisi levyn sisään niin alkaisi toisto automaattisesti. Itse steram on renderöity kyllä oikein mutta joutuu siis PS3:lla menemään tuonne .m2ts fileihin asti että saa toiston päälle. Poltossa käyttänyt neroa ja imgburnia.
Tuolla ohjeella synnytin just noi aiemmat tekeleet, tosin en huomannut että siinähän lähdetään kanssa .m2ts filusta liikkeelle. Olen tavallaan hypännyt ekan kohdan ylitse. pitää kokeilla uudestaan... Kiitoksia!
p-skeles... sehän toimi. Nyt blu-rayta DVD:llä ilman alkuvalikkoa mutta siten että toisto lähtee päälle kun levyn tunkee pleikkariin. Tämä riittää mulle. Kiitokset "mozilla".
Tosin pakkaamalla tuota kuvaa noin tiiviiksi katoaa tarkkuus ja mm animaatioissa ei eläinten karvat enää erotu kunnolla toisistaan. Ja mm 40-52"-ruutukoossa tarkkuuseron huomaa BD:n js uudelleenpakatun BD-DVD:n välillä.