Blue screen 0x003B

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Ehni, Mar 21, 2012.

  1. Ehni

    Ehni Active member

    Joined:
    Feb 1, 2012
    Messages:
    1,156
    Likes Received:
    127
    Trophy Points:
    73
    Uus yritys.. äsken kone jumitti ja viestin kirjottaminen osoittautu turhaksi -.-

    Noh kuitenkin, Blue screenailu alkoi pari viikkoa sitten kun Asensin Atin uudet ajurit (12.2 jos muistan) sen jälkeen ihme vemppaamista oli että sain ne pois ja vanhat tilalle, noh sitä ongelmaa ei enää ole koska eilen asensin Windowsini uusiksi. Luulin että BSOD:t loppuu siihen,no väärässä olin.

    Eli Blue screenailu tapahtuu kun on ihan työpöydällä tai pelissä ja ALT+TAB:ailee paljon tai klikkaa monia ikkuinoita samaan aikaan tai hyvä esimerkki. katson BSplayerillä leffaa ja klikkailen meseen välillä > BSOD

    Virhekoodi on siis 0x003b SYSTEM_SERVICE_EXEPTION
    Oon yrittäny googletta jo monta päivää ja mitään muuta ei löydy kun Yahoon foorumeilta sama kysymys kun mulla tässä nyt. Toi microsoftin virhekoodi database on täyttä ympäripyöreetä paskaa ei oo auttanu mikään.

    Ajureista tämä ei voi olla kiinni koska puhdas alustetulle kovolle asennettu windows ja ajurit mitä oon asentanu : Ati, Verkkokortti, Chipset
    Veikkaisin että on raudasta kiinni mutta mistä.. Alkaako kovolla olee taas liikaa ikää kun pari vuotta ollut käytössä ( ennenkin tapahtunut Seagatella)

    Muistien irrottamiskikkaa en oo vielä koittanut mutta voisin kokeilla myöhemmin tänään
    Uus näyttis tod.näkösesti tänään postissa niin ois kiva ettei jatkuis tää blue screenailu.

    Sellanen vielä että jos tää tähän nyt liittyy niin.. tämäkin alkoi 2-3 viikkoa sitten että ennen kuin kone lataa Windowsin niin kaikki tekstit yms on suttusta (Emolevyn ikkuna, "käynnistetään windows" - tekstI) Ja näyttis on muutenkin vähän temppuillut viime aikoina mutta en usko että toi kyseinen virhekoodi littyy siihen.

    Sori pitkästä tekstisä ja kiitos paljon jos joku osaa auttaa..
     
  2. Ehni

    Ehni Active member

    Joined:
    Feb 1, 2012
    Messages:
    1,156
    Likes Received:
    127
    Trophy Points:
    73
    E: Windows 7 ultimate 64-bit käytössä
     
  3. TheEhn

    TheEhn Member

    Joined:
    Mar 10, 2012
    Messages:
    33
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Piraatti winukka ;) ?
     
  4. Ehni

    Ehni Active member

    Joined:
    Feb 1, 2012
    Messages:
    1,156
    Likes Received:
    127
    Trophy Points:
    73
    Sillä ei oo mitään tekemistä asian kanssa koska A: Ongelma alkoi vasta pari viikkoa sitten, kun tämä winukka ollut käytössä aktivoituna jo lähemmäs 2 vuotta ilman ongelmia
    ja B: Jos ongelma olisi Winukassa niin sen uudelleenasennus olis kyllä korjannu sen.

    Ei kai oo muuta mahollisuutta ku jossain raudassa vika -.-

    E: tulee se näköjään sillä aikaan kun oon keittiössäkin..
     
    Last edited: Mar 21, 2012

Share This Page