Blue screen, CRITICAL_OBJECT_TERMINATION

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by PC_Markus, Apr 14, 2012.

  1. PC_Markus

    PC_Markus Regular member

    Joined:
    Dec 30, 2009
    Messages:
    602
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Nyt on kone mennyt varmaan jo 5 kertaa tähän samaan bluescreeniin. Bluescreenviewillä katselin bluescreenien tietoja, ja niitä on jo tullut yli 9, koska jossain vaiheessa muutama bluescreenien tieto katosi tuolta. Kuitenkin nyt on tullut yli 5 kertaa tuo CRITICAL_OBJECT_TERMINATION, jonka bug check code on 0x000000f4. Suurin osa noista bluescreeneistä on bluescreenviewin mukaan ajurin "ntoskrnl.exe" syytä. En tiedä näistä paljon mitään, enkä ole varma olenko edes oikealla alueella, mutta toivoisin apua. Bluescreen tulee yleensä kun muutaman minuutin mozillaa käyttänyt. Voin ottaa screen capturen bluescreenviewistä jos auttaa, siellä tosiaan on eri nimelläkin kulkevia bluescreenejä.
     
  2. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 17, 2006
    Messages:
    6,847
    Likes Received:
    786
    Trophy Points:
    193
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,159
    Likes Received:
    1,221
    Trophy Points:
    243
    Last edited: Apr 14, 2012
  4. PC_Markus

    PC_Markus Regular member

    Joined:
    Dec 30, 2009
    Messages:
    602
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Olen yrittänyt jotain tuon tapaisia lukea, muttakun ei ymmärrä noita ohjeita... Clean boot "puhdas käynnistys" ja nämä kuulostaa aika oudoilta minun korvaani. Voisiko joku vähän suomentaa noita ohjeita?
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,159
    Likes Received:
    1,221
    Trophy Points:
    243
  6. PC_Markus

    PC_Markus Regular member

    Joined:
    Dec 30, 2009
    Messages:
    602
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Clean bootissa on se ongelma, että tuohan ei tosiaan tapahdu joka kerta. Ehkä kerran viikossa, joskus harvemmin ja joskus useammin. Siitä ei siis minun järkeni mukaan ole apua? Nyt viikonloppuna katselen tarkemmin noita muita ohjeita tuolta, jos löytyisi jotain toimivampaa :)
     

Share This Page