Terve! Elikkä aina kun pelaan tällä koneella jotain esim. Counter-strike source, Shogun 2: Total war, yhtä-äkkiä ruutu menee mustaksi ja äänet rupeavat särisemään. Ei auta muuta kuin käynnistää kone uudelleen. Kun olen käynnistänyt, virhe-ilmoituksessa väitetään että syynä on Bluescreen. Näytönohjain on Nvidia geforce Gt 320. Ajurit olen päivittänyt uusimpiin poistamalla ja putsaamalla vanhat vikasieto tilassa. Suorittimen ajurit olen myös päiivittänyt mutta ei auta ongelmaan. Mikä avuksi?
Lataileppa BlueScreen Viewer nii saadan helpoiten tiedot miksi kaatui. Nirsoft Siitä voit selailla vanhempia BSODeja ja kattoo miksi kaatunut, postaat tänne bug_check_stringin ja alemmasta kentästä punaisella näkyvien tiedostojen nimet.
pistäppäs niitä Bug Check Codeja,noi kaikki kolme ajuria viittais näytönohjaimeen. Näin saat sen BSoD:n näkymään ettei se vaan vilahda ohi. pistä myös siitä sun koneestasi vähän enemmän tietoja esim. poweri,emolevy,prossu sekä käyttöjärjestelmä
oho..ihanko 65 bittinen jos nyt kuitenkin 64 bittinen,mut mikä versio ,home ? pro ? Enterprise ? ultimate ? sekä poweri ? virhe koodi viittais edelleen näytönohjaimeen tai sen ajureihin,voi olla myös näytönohjaimen ääni piirin kaatuminen syynä. tarkista nyt aluksi koneen lämmöt esim. SpeedFanilla onko näytönohjainta kellotettu ? voit myös kokeilla vanhemmilla tai beta nvidian ajureilla tai omegan ajureilla.
Tuli kirjoitus virhe : D windows 7 64-bit home premium. Poweria en löydä. onko mahdollista että kone ylikuumene pelatessa? Ei ole kellotettu.
Aikalailla kuumana käy näyttis, oletko puhdistanut milloin viimeksi. Peli voi kaatua siihe että näuyttis kippaa kuumuuden ollessa liian korkea. Parempaa HSF orkkiksen tilalle: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/10340/cmqfj ps. passaa nvidia gf 320:lle
juu,nyt ei kyllä kannata pelailla enempää,kohta kärähtää kortti.tarkista että sen näytönohjaimen flekti pyörii sekä putsaa se kortti kunnnolla.