Hei! Minulla on seuraavanlainen ongelma; Minulla on kuukauden sisällä tullut tietokoneen käynnistyttyä näytölle BlueScreen. Tämän jälkeen kone käynnistyy uudelleen ja kysyy miten haluan käynnistää koneen ; (vikasietotilat vaihtoehdot ja windowsin normaali käynnistys vaihtoehtona) Olen onnistunut vikasietotilan kautta käytyä käynnistämään koneen normaalisti ja ongelma kadonnut pariksi viikoksi. Kun katson virhe raportin vikasietotilasta näyttää se poluiksi: c:\Windows\Minidump\Mini020510-05.dmp c:\users\nimi\AppData\local\temp\WER-140135.sysdata.xml c:\users\nimi\AppData\local\temp\WER26F0.tmp.version.txt virhekoodi taisi olla: 1035 Käyttöjärjestelmä on 64 bittinen vista home premium Osaisiko joku kertoa missä mättää ja kuinka ongelman saisi korjattua?
Katso onko ohjaupaneelin Ongelmien ratkaisut ja raportit ongelmaan mitään. WhoCrashed 2.00 -ohjelmalla voi katsoa mitä c:\Windows\Minidump\Mini020510-05.dmp tiedostosta voisi selvittää. Lähinnä sieltä voi löytyä kaatumisen aiheuttaneen ajurin nimi: This was likely caused by the following module:... . Ohjelma lataa tarvittavat osat netistä.
kiitoksia tuosta. suoritin tarkistuksen ja tuli seuraava tieto: On Fri 5.2.2010 15:48:57 your computer crashed This was likely caused by the following module: nvlddmkm.sys Bugcheck code: 0x116 (0xFFFFFA800BF49010, 0xFFFFFA60038F4220, 0x0, 0x2) Error: VIDEO_TDR_ERROR Dump file: C:\Windows\Minidump\Mini020510-05.dmp file path: C:\Windows\system32\drivers\nvlddmkm.sys product: NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 191.07 company: NVIDIA Corporation description: NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 191.07 mistä voisi siis olla kyse?
Voisi kokeilla poistaa ja asentaa uudestaan näytönohjaimen ajurit. Myös ajurin eri versioita voisi kokeilla. Virhe on MS:n mukaan "The VIDEO_TDR_ ERROR bug check has a value of 0x00000116. This indicates that an attempt to reset the display driver and recover from a timeout failed."