Blue Screen

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by sanukki, Jul 29, 2011.

  1. sanukki

    sanukki Member

    Joined:
    Jul 23, 2011
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kaikki tietävät tai ainakin suurin osa tietää ohjelman nimeltä 'Steam' Tänään aamulla vielä Steam toimi moitteetomasti, pääsi pelailemaan CS jne, mutta sitten koneella käynnistyi sovellus nimeltä XP Antispyware 2011, joka oli viirus. Sen kuitenkin sain poistettua kun ajoin koneen Malware Bytesillä ja sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Nyt kumminkin kone heittää blue screenit kun olen painanut 'Kirjaudu' Steamissa ?

    Onko kellään ollut samanlaista probleemaa tai vastaavaa ? Varjoaluemuistin ? pitäisi poistaa BIOSista, mutta en tiedä tuosta BIOSista mitään joten en ole mennyt koskemaan. Blue screeniä ilmaantuu vain kun kirjaudun Steamiin, muuten kone toimii jokseenkin moitteettomasti.

    Kiitän ja puristan kädestä henkilöä joka tietää mikä vikana/osaa neuvoa minua !

    Edit; Tuli katsottua tarkemmin tuota blue screeniä ja ongelmana on atapi.sys niminen filu, joka löytyy System32/drivers kansiosta. Miten tuon saisi fixattua ?

     
    Last edited: Jul 29, 2011
  2. lemanjo

    lemanjo Member

    Joined:
    Apr 18, 2004
    Messages:
    99
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tod.näk. joku malware/virus. Eli suosittelisin ajamaan jollain kunnon viruksentorjunnalla koneen kokonaan läpi tai sitten kokeilemaan Spybot S&D ensin.

    ADD:
    Tällänen löyty jos lontoota hallitset.
     
    Last edited: Aug 1, 2011
  3. Kristo112

    Kristo112 Regular member

    Joined:
    Apr 8, 2011
    Messages:
    160
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No itelläni oli vähän aikaa myös BSODdia paljonkin mut sain sen korjattua
    mutta sanoisin sulle että lataa semmonen ohjelma kuin TDSSkiller
    toivottavasti nää linkit toimii nyt:
    http://support.kaspersky.com/downloads/utils/tdsskiller.zip
    ja se sivu itse:
    http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208283363 ja sieltä etit sen
    jos oot saanu jo korjattua,niin hyvä sulle!
     

Share This Page