On tässä ajan kuluessa tullu mitta täyteen noiden johdollisten kuulokkeiden kanssa. Ne johdot ovat aina tiellä, varsinkin läppäriä käytettäessä, mm. matkoilla ne tuntuu olevan jatkuvasti solmussa tai jossain persuuksen alla, lisäksi kuuloke paikka sijaitsee läppärin edessä, jolloin sitä on ikävä käyttää sylissä. Olen tässä pitempään katellutkin noita bluetooth-kuulokkeita, niissä on vain yks ongelma = Erillinen lähetin. Läppärissäni on jo bluetooth ja tuntuu siksi turhalta ja vaivalloiselta käyttää erillistä lähetintä. Eli = Onko markkinoilla olemassa bluetooth-kuulokkeita, joiden datan lähetys hoidetaan koneen omalla bluetooth-ominaisuudella, esimerkiksi erillisen softan avulla? Konetta käytän lähinnä musiikin ja elokuven kuunteluun ja katseluun, sekä satunnaiseen pelailuun. Tuleeko teille muita mahdollisia vaihtoehtoja mieleen kyseiseen ongelmaan? Postaa viestiä jos asiaan liittyen on jotakin mielessä
Itse olen tuolaisia käytellyt. http://www.iqua.fi/products_sub.php?navi_id=1256 .Ihan hyvin ajaa asiansa. läppärin musat kuulostaa ihan siedettäviltä, mutta kännykän musat ovat aivan kauhean kuuloisia. Tuo ainakin toimii bluetooth tikun mukana tulleen bluesoleil-ohjelman kanssa hyvin. Akun kestokin on aika hyvä. Jos parempaa äänenlaatua haluaa, niin kannattaa varmaan ostaa hintavammat. Nämä oli n.60 euroa...