boikotoikaa f securea!

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by TPFIN, Nov 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TPFIN

TPFIN Regular member

Trophy Points:
    26
    nii jo juu... mulla oli vuoden f secure, ja siihen aikaan oli koneella hirveesti viiruksia sun muuta... ei oikeen netissäkää pystyny olemaa ku aikes kaikkia ihme ikkunoita kokoaja... vaik ei ollu ees netissä... eikä virus tarkistus löytäny mitää. sitte tilaus päätty ja aattelin kokeilla avastia, ku se kerta ilmanenki on ja sitte se löys hirveesti viiruksia mun koneelta, ja kaikki haitta ohjelmat on hävinny!

f secure on rahastusta
    avast rulz

2. teppoI

teppoI Moderator Staff Member

Trophy Points:
    48
    Ensinnäkin yksikään virustorjunta ei pysty torjumaan kaikkea. Syy on enemmän sinun surffailussa kuin f-securen softassa. Asenteella: "Mul o viirustorjunta, se defendaa mut kaikelt" ei kannata surffata. Eli kannattaa lopettaa XXX, crackz, warez sivuilla surffailu, niin säästyt 90% niistä haittaohjelmilta/viruksilta ja muilta bakteereilta.

Last edited: Nov 3, 2006
  3. TPFIN

TPFIN Regular member

Trophy Points:
    26
    eipä tolla avastilla oo ollu mun "surffailun" kanssa ongelmia...
    mutta säpä kai sen paremmin tiedät...

4. Disa-

Disa- Regular member

Trophy Points:
    26
    Hah! Mitäs olet surffailut just noilla teppoI:n mainitsemilla sivuilla. Itselläni oli f-secure ja mitään moittimista ei ollut, kuin ohjelman raskaus. Eikä Nod32 ole löytänyt F-securen poistamisen jälkeen mitään. Eli kannattas opetella siellä netissä surffamaan. ;)

5. Jukiz

Jukiz Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyl mul ainaki on F-securest pelkkää hyvää kokemust. Nytki on F-Secure 2006 eikä oo ollu mitää ongelmii,kandeis vaa kattoo et mil sivuil surffailee:)

6. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    miksi maksaa f-securesta kun yhtä toimivia ilmaisiakin on???
    90% kaikista putsaamistani koneista tällä kylällä on remonttiin tullessa omannut f-securen tai nortonin... no joo, käyttäjässähän vika, mutta kun remontin ja softan vaihon jälkeen ei oo kukaan vielä valittanu samoista vaivoista, enkä usko että surffaustottumuksiansa ovat muuttaneet itsekseen.

7. O11i

O11i Regular member

Trophy Points:
    26
    Mullakin pelkkää hyvää sanottavaa F-Securesta, edes ohjelman raskaus ei häiritse pätkääkään. Kyllä se varmaan on säädöistä ja siitä kiinni, missä sitä oikein surffailee, tai kyllä tämä Secure on kaikki viirukset estänyt epäilyttäviltäkin sivuilta, joten eiköhän se ole ihan käyttäjästä loppujen lopuksi kiinni koko homma. Itse Avastia toisella koneella käytän ja voin sanoa F-Securen olevan riittävän monta kertaa parempi siihen, että siitä mielellään maksaa.

8. teppoI

teppoI Moderator Staff Member

Trophy Points:
    48
    Eri käyttäjillä on eri syyt. Jotkut hakevat varmuutta: Maksullisella ohjelmistolla on yleensä (ilmainen) asiakaspalvelu. Jotkut ovat tottuneet tiettyjen ohjelmistojen toimintaperiaatteeseen (F-secure on mielestäni käyttäjäystävällisempi kuin muut softat). Jotkut taas uskovat että koska kyseessä on maksullinen ohjelma-> Parempi kuin ilmaiset. Ja toiset taas ostavat vanhasta tottumuksesta.

e. Samahan pätee käyttöjärjestelmissäkin.

9. juuzo

juuzo Regular member

Trophy Points:
    26
    En alkaisi boikotoimaan mitään parin käyttäjän kokemuksella. Enemmän olen kuullut positiivista palautetta.

10. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Suljen tämän threadin, koska F-Secure maksaa minulle palkkaa.
    Valitukset privana.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page