juu elikkäs hankit tääs hiljattain kyseisen pelin ja ilmeni heti ongelmia pelin krafiikka on ajoittain pirstoutunutta.. näkyy silleen sotkuisesti Koneeni on Amd 1.8mhz Muisti kingston 512 ja näyttis Ati 9600 128mb ddr series poweri 350volleesit peli pätki ajoittain mietin täs et näyttiksen päivitystä mut mulla on aika uus ajurit siinäki,muut pelit toimiin niinku pitää. Koitin säätää asetuksia muttei auttanu jos osaat neuvoo niin olen erittäin kiitollinen.. ettei ny rahat menis ihan hukkaan..
....,,,,, Tuossa on sulle muutama pilkku ja piste, voit ripotella ne sopiviin kohtiin viestiäsi että saisi paremmin tolkkua Kokeile nyt ensin päivittää ne ajurit, itse peliinhän ei ole tainnut päivityksiä viellä tulla..
Tollasta sanoo pelintekijöidne foorumilla eli kesäkuussa tulevissa 5.6 Catalysteissä pitäisi olla korjaantunut. Tohon ajoittaiseen pätkimiseen auttaa muistin lisääminen koneeseen ja mitä enemmän, sitä parempi. Foorumeilla oli juttua, että koko pelimaailman lataaminen muistiin veisi reilut 4 gigaa ja että 1,3 gigaa on aina vähintään ladattuna muistiin. Mulla on omalla koneella 1 giga muistia. Muisti loppuu kesken ja peli swappaa kovolle, josta johtuvat nuo hetkittäiset pätkimiset.
Katsoppa muuten, että grafiikka asetuksista ja valaistusasetuksien kohdalta on valittuna vertex eikä Regular, pelissä on bugi joka aiheuttaa sen nykimisen regular asetuksilla.