BOOTMGR IS MISSING

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Hebnekki, Dec 21, 2010.

1. Hebnekki

Hebnekki Guest

Joo elikkäs tilaisin tossa vähän aikaa sitten koneeseeni uuden emon, muistia ja prosessorin. No laitoin ne osta kiinni ja käynnistin koneen sitten tuli musta ruutu jossa luki "BOOTMGR IS MISSING PRESS CTRL + ALT + DEL TO RESTART" no käynnistin pari kertaa uudellen mutta ei auttanu. Olen googlettanu ohjeita ja näytää olevan aika tuttu ongelma monelle, mutta kaikissa sanotaan että pitäisi laittaa asennuselvy sisään ja sen kautta tai onnistuu muistitikultakin mutta meni yli mun ymmärryksen. Joten Voisiko joku neuvoa mitä tehdä, asennuslevyä ei ole koska vista oli jo valmiina ja windows 7 ladattu, yksi läppäri on käytössä johon voisin ladata sen korjaus jutun mutta en oikeen hallitse tuota polttamis järjestelmää enkä tiedä minkälainen levy siihen pitää olla, kaapista löytyy sanokaa vain mikä. Ja Minulla on sitten C,D ja E asemat koneella C:llä on Windows vista 32bit ja D:llä elokuvia, kuvia yms, ja E:llä Windows 7 32bit. Ja koneessa on nytten 2x2gb muistia että pitäisi varmaan asentaa Windows 7 64bittinen.

2. fanwars

fanwars Regular member

Trophy Points:
    26
    Emoa vaihtaessa pitää asentaa käyttis uusiks. Vaikka tuon bootmgr jutun vois korjata, seuraa muita ongelmia jos ei asenna uudestaan. 32-bittinen käyttis tukee maksimissaan 4,2GB rammia (xFFFFFFFF = 4294967295), joten 64 bittistä järjestelmää ei välttämättä tarvita, ellet sitten joskus halua iskeä lisää muistia.

Last edited: Dec 21, 2010
  3. Hebnekki

Hebnekki Guest

Joo latasin netistä Windows vista recovery diskin ja poltin sen Poweri ISO:lla ja sit laitoin koneeseen ja sain vistan toimimaan mutta Nyt pitäs saada Windows 7 toimimaa joten siihenkin pitää varmaaan ladata Recovery disk. luulisin niin, mutta tarviin luultavasti alkuperäisen koodin ainakin Vistaan tarvitsin :) mutta jos en saa windows 7 nii eiköhä sitä wowia pelata vistallakin : )

Share This Page