Noniin terve. Eikös kaiken järjen mukaan modatun xboxin pitäs lukea aveja iha normaalisti? Poltin nimittäin dvd:lle leffoja ja muutama oli .avi ja pari tais olla .mpg- muodossa. Sitten toiveikkaana iskin boxiin dvd:n sisään ja asema kyl luki ja tunnistaa levyn nimen ja näin, mut ei sitten itse sisältöä osaa toistaa..vaikka mitenkä yrittäisi käännellä itse boxia mikä tosin auttaa joidenkin levyjen toistossa Oon polttanu kaikki tähänastiset dvd:t 4x nopeudella joten en usko et siitäkään kiikastaa. Apua?
Onko koneelle asennettu Xbox Media Center ? Ilman sitä eivät avi:t toistu. http://www.tdubel.com/xbmc/index.php
Nosiis oletin että ihmiset tajuaisi että jos minulla on modatti boksi niin on minulla sitten oltava myös media centeri. Eli kyllä on.
Mahdollista katsella myös xbox media playerillä. http://sourceforge.net/projects/xbplayer Ja vika voi mahdollisesti olla siinä että .avi tiedosto on korruptoitunut tai levy jolle .avi poltettu on vioittunut. Mikä dvd-asema sulla siinä on ja oletko modannut itse?
Voi olla tai voi olla olematta. Itse en ole modannut, tosin seurasin vieressä ku kaveri modas. ja en usko et se avi olis korruptoitunut koska tietokone toisti sitä iha loistavasti. Ja en muista, olisko ollu samsung aseman merkki ei voi muistaa. Ja entäs tuon xbox media playerin kans, lataan sen tuolta tietokoneelle ja sit puran ja siirrän xboxin kovalevylle purettuna ja sit pitäs toimia? ku en muista ennää mittää xboxin säätämisestä nii
Levyjen yhteensopivuus riippuu siitä,mikä dvd-asema boksissa on. Esim. Samsungin asemat toistavat laajemmin eri levymerkkejä.Itselläni sama ongelma Philipsin asemalla,kun yritin toistaa Verbatimin levylle poltettua kotielokuvaa.Kone lukee levyn ja sitä saa mahdollisesti jonkun verran katsottuakin,mutta jossain vaiheessa tulee ongelmia..Ongelma poistui kun poltin Octron:ille. Yleisesti XBoxin asemat eivät toista CD-R -levyjä. Itse AVI-tiedoston toiston pitäisi onnistua vanhemmallakin mediacenterillä. Mikä DVD-asema Mikä media mahd. sopii
Itse olen todennut Verbatimin DVD-R levyjen toimivan kaikissa asemissa mitä tähän asti on vastaan tullut, ja niihin lie lukeutuu kaikki eri mallit.