Boxia hankkimassa...

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by kehvelli, Jul 8, 2004.

1. kehvelli

kehvelli Member

Trophy Points:
    11
    Joo elikkäs kesätyöt loppuivat juuri ja nyt taskussa polttelee ihan mukava summa rahaa. Olen jo pitkään harkinnut boksin ostoa ja nyt sen aionkin tehdä. Tarkoituksena olisi siis modata boksi ja vaihtaa siihen uusi kovalevy, jotta saisin siitä kaiken hyödyn irti. Pelien hinnaksi tulisi tällöin O€ netistä.

Olen lukenut paljon asiaa xboxin modauksesta + muusta aiheeseen liittyvästä ja mieleeni on herännyt muutamia mielestäni tärkeitä kysymyksiä...

1. Kannattaako mieluummin ostaa käytetty xbox modausta varten, jottei tarvitse huolehtia takuuasioista?

2. Onko järkevää boksia ostaessaan kiinnittää huomiota DVD-aseman merkkiin, jotta saisi paremmin eri levyjä lukevan version boksista (Samsung, Philips)? Käytössäni on vain CD-RW-asema tietokoneessa.

3. Onko mod-piirin flash-muistin koolla suurempaa merkitystä, kunhan se on väh. 512kb. Siis pärjääkö
    sillä vai pitääkö olla 1mb muistia.

4. Itse en osaa juottaa mod-piiriä, joten mikä olisi hyvä piiri, jossa on pogo-pinni-asennus? X-BIT tai Xecuter 2.3B Lite Plus?

5. Toimivatko Samsungin kovalevyt hyvin boksissa? Onko 80gt tarpeeksi muistia, jotta kovolle mahtuisi n. 10 peliä, muutama leffa, musiikkia ja Linux?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

2. Dude84

Dude84 Guest

Meinaat sitten hankkia laittomasti pelit?

3. gepeteus

gepeteus Member

Trophy Points:
    11
    Vastaillaampa ihan ajankuluksi.

1. Osta omasta mielestäsi hinta-laatusuhteelta paras paketti. Niitä alkuperäisiä pelejä ei varmaan kannate hirveästi haalia kun saahan noita sitte modattuun boksiin muutenkin ;) Tarkista toki jos käytetyn ostat, että se toimii, etenkin ohjaimet yms.

2. Jos asennat kovalevyn koneeseesi, ei tuolla asemalla ole paljoakaan väliä, ainoastaan jos alat dvd-kiekoille poltteleen pelejä yms. CD-RW:t toimivat melkeen aina kaikissa asemissa.

3. Kyllä tuolla 512kb:llä pärjää, mutta suurimmassa osassa piireistä taitaa nykyään olla enemmän. Tällä hetkellä biossit saa vielä 256kb:n kokoisiksikin.

4. Itse sanoisin että maksa vaikka jollekkin pari kymppiä juottamisesta ja siitä että piiri varmasti pysyy kiinni. Noissa pogo-pin-purkkavirityksissä on aina omat ongelmansa, juottamalla saa huomattavasti paremmin toimivan paketin.

5. Itse olen useamman Samsungin aseman bokseihin laittanut ja hyvin ovat toimineet. 80gt riittää kohtuullisesti, mutta samalla hintaa saa nykyään jo 120gigaisen. 80gigaisen omistajana en pidä kovolla muuta kuin pelejä ja elokuvat katson xboksilla verkon kautta tietokoneelta tai dvd-levyiltä.

Share This Page