Xblorer tietääkseni valmistaa jonkinlaista adapteria tuohon. Toinen vaihtoehto on että purat tuon kiintolevyn kuoren jonka alta löytyy normaali sata-kovalevy. Suoraan windossi ei lue tuota kovoa (ellet sitten formatoi, jonka jälkeen kovo ei toimi enää boxissa), vaan tarvitset siihen erillisen ohjelman. Itse olen käyttänyt Xplorer360:stä. EDIT: Jos taas haluat muokata esim. pelien tallennuksia niin suosittelen ennemmin hommaamaan datel transfer kitin (tarvitse myös muistikortin). On nimittäin paljon helpompi löytää suomesta.
Onnistuisiko tällaisella Xport Xbox 360 Docking Station. Boxi ei siis ole modattu ja en takuitakaan halua menettää.
Dealextremestä voi katsella sopivaa kaapelia. Muutamalla eurolla (postikuluineen) saa kaapelin kiintolevyn ja tietokoneen väliin. http://www.dealextreme.com/products.dx/category.608
Kyllä nuo "kiinan ihmeet" toimivat myös. Akkuja ei kannata ostaa esimerkiksi ohjaimeen tuolta, mutta kaapeleita voi. Toki jos myyt halvalla sopivan kaapelin, niin kyllähän tavara kannattaa kiertoon laittaa, ettei hyllyn pohjille jää pyörimään. Kerroin vain osoitteen, josta saa halvalla tavaraa boxiin, jos niin haluaa.
Nojoo, oon kyllä samaa mieltä siitä, että monet kiinan ihmeet toimii aivan samalla tavalla ku "laadukkaat kotimaiset" mitkä on parhaassa tapauksessa valmistettu samassa tehtaassa samalla tuotantolinjalla. Tietty jos haluaa olla varma laadusta ja saada suomen lakien mukaiset kuluttajan oikeudet, kallis suomalainen sopinee paremmin.
Käyttämätön Xbox 360 hard Drive Transfer Kit olis. Ei oo itellä tarvetta ku ei oo boksiakaa Sanotaan 20€ hintapyyntö, kaapelihomma avaamattomassa paketissa ja saat multa toimivuustakuun
Jaa aika paha matka. No taidan jättää sittenkin tarjouksen tekemättä ja hakea jostain paikallisesta kaupasta. Mutta sanokaan mikä kannattaa hankkia.