Eli siis boxini päätti tehdä tuossa tenät, ja kaivertaa juuri ostamaani Gears Of War 2:een kunnon pyöreän naarmun tehden pelin käyttökelvottomaksi. Microsoft neuvoi käyttämään Xbox.comin pelien vaihto-ohjelmaa, mutta tuohan on ihan perseestä. Joutuisin maksamaan vaihdosta jopa 15 euroa, ja vielä luottokortilla jota en todellakaan omista!! Varsinkin kun kyseessä oli laitteen oma vika eikä minun, kuulostaa vaihto todella epäreilulta. Neuvoja?
Soit Microsoftin asiakaspalveluun ja pyydä uutta sitä kautta. Tai sitten viet pelin takas ostopaikkaan ja sanot että oli tuollainen naarmu levyssä. =)
ei auta mikkisoftalle soitto, yhtä tyhjän kanssa ( kokemusta asiasta) ostopaikassa käynti voi _ehkä_ auttaa ( itselläni ainakin auttoi...)
Jeps, asia on ratkennut. Kuten thejammy jo sanoikin, Microsoftille soitto on ajanhukkaa. Sieltä selitetään vain (huonolla suomella) kääntymään sen ***tanan levynvaihto-ohjelman puoleen, jota en todellakaan aio tehdä. Siellä tosiaan kuvitellaan, että maksaisin heille 15 euroa levystä, jonka heidän tuote on paskonut. Laitonta, sanon minä. Jonkun pitäisi tutkailla hiemän lakia ja EU-direktiivejä ja postata sitten tähän ketjuun saatuaan selville asiasta. Kuitenkin, suosittelen näissä tapauksessa lähettämään pelin naarmujen poistoon. (vpd.fi) Mutta liikkeen kanssa asia oli toinen. He eivät voineet korvata peliä, mutta lähettivät hyvitykseksi toisen. (Siis eri pelin). Muissa nettikaupoissa oltaisiin 100% varmuudella vain "käännetty selkä". Liike oli Magnet-E, ja suosittelenkin sitä lämpimästi. Hinnatkin ovat todella hyvät.