Mulla on siis käytössä Soneran ADSL nettiyhteyttä ylläpitämässä. Meillä oli pöytäkone, jossa oli modeemi, ja minulla oli vielä tämä läppäri, johon oli langaton verkkoyhteys modeemin kautta. Viime viikon tiistaina otimme pöytäkoneen pois käytöstä, ja siirsimme nettiyhteyden (verkkokaapeli) uuteen läppäriin. Myös langaton verkkoyhteys toimi edelleen omaan läppäriini. Kuitenkin maanantaina kävi niin, että nettiyhteys hävisi omasta tietokoneestani, mutta toimii edelleen tuossa uudessa koneessa, johon on liitetty verkkokaapeli ja muut liitännät. Soitin kaksi kertaa Soneran asiakastukeen, mutta todennäköisesti tiedän tietokoneista enemmänkin kuin ne kaksi ämmää yhteensä. Yritin ottaa selvää vianmääritys-toiminnon avulla, että mikä mättää.. no, kävi ilmi että Broadcom-verkkoadapteri ei toimi.. kävin Broadcomin nettisivuilla, en löytänyt sieltä mistään linkkiä, jonka kautta voisi ladata uusimmat päivitykset, jos se vika siitä johtuu.. Mulla on siis Broadcom 802.11g, ei lukenut missään, että mikä versio on kyseessä.. kuiteskin tää versio on julkaistu v. 2004.. osaako joku antaa jotain suoraa latauslinkkiä, josta saisi tarpeellisest päivitykset, että verkkoadapterikin toimisi --> nettiyhteys toimisi. Toivottavasti joku antaisi kunnollisia vastauksia, koska en jaksa palkata ketään atk-äijää, kun ne on aivan yhtä tiedottomia kuin mä, ja joutuisin vielä maksamaan siitä lystistä.